Skautroll Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Jeg er rimelig ny på bmw, og lurer på et par ting. Åndingen til blokka, er det stålrøret som går rett opp under innsuget? Denne og åndingen i toppen må gå til en egen tank om jeg har forstått det riktig?! Og røret fra innsuget til Bremsekraftforsterkeren, holder med et rør der, eller trengs det en tilbakeslagsventil på den som går i friluft?
Bimmerlars Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Skal du ha det orginalt eller driver du med noe trimmingsprosjekt? Det du snakker om med åndinga er å la dampen gå i en catchtank, det er ikke slik orginalt. Da går det en slange fra topplokksdekselet og ned i gasspjeldet
ehrnst Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 det står jo turbo i overskriften det er vel ikke nødvendig å gjøre noe med røret oppunder innsuget, men slangen fra toppdekslet kan du kjøre i en catchtank
Skautroll Skrevet September 14, 2006 Forfatter Skrevet September 14, 2006 joda det er jeg klarover, men under innsuget går det erør eller noe med in fjær på. tenkte dette var en egen ånding til blokka ellerno. Ekstraspruten og tenningsforsinkeren er montert forresten Gjenstår bare å se om det funker nå da...
Skautroll Skrevet September 14, 2006 Forfatter Skrevet September 14, 2006 Takk for den Men har noen en formening om tennplugger eller? og den slangen til bremsekraftforsterkeren? Satser på rundt 0.5 0.6 bar med org komp og haltec extrasprut og tenningsforsinker. det er vel ingen som også vet sånn ca hva hk. antallet havner på? Alle spørr om det, men jeg sier bare det blir morro å kjøre er jeg fornøyd
Bimmerlars Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 det står jo turbo i overskriften Haha Faen
e30 tic Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Takk for den Men har noen en formening om tennplugger eller? og den slangen til bremsekraftforsterkeren? Satser på rundt 0.5 0.6 bar med org komp og haltec extrasprut og tenningsforsinker. det er vel ingen som også vet sånn ca hva hk. antallet havner på? Alle spørr om det, men jeg sier bare det blir morro å kjøre er jeg fornøyd eg har i alle år hatt sansen for ngk, ved turbo kan det vel være greitt med en kaldere plugg... disse kjører eg med på en trimmet audi motor..meget fornøyd, disse skal også in i 323tic'en. "plugg til high-performance, NGK BPR7EIX. Koster kr. 124,- pr. stk. BP7ES har hele 2,5mm Ø standard elektrode, mens BPR7EIX har 0,6mm Ø. Har også passende NGK Laser Platinum plugger" 230+ går vel greitt?
Skautroll Skrevet September 14, 2006 Forfatter Skrevet September 14, 2006 Takk for raskt svar:) tar gjerne imot fler erfaringer og meninger..
2RE_Racing Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Takk for den Men har noen en formening om tennplugger eller? og den slangen til bremsekraftforsterkeren? Du trenger ikke gjøre noe med vakuumslangen til bremsekraftforsterkeren. Den vil ikke ta skade av overtrykk. Du vil derimot miste alt av hjelp ved nedbremsing når du har gasspådrag.. Men det gjør du forsåvidt uten overladding også...
Bimmerlars Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 kan bli vanskelig å burne da det går nok fint alikevel
Skautroll Skrevet September 18, 2006 Forfatter Skrevet September 18, 2006 Hehe Esabsperre og gamle vinterdekk... Detta går fint!
Bimmerlars Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Hehe Esabsperre og gamle vinterdekk... Detta går fint! Haha Hvem er du forresten? Ser du er fra Ski, bor selv i Ås
Skautroll Skrevet September 18, 2006 Forfatter Skrevet September 18, 2006 kjøpte spruten og tenningsgreia di..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå