Gå til innhold

cosworth motor i bmw??


Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
men hvorfor hvorfor hvorfor...enten så får du kjøre BMW eller så får du kjøre Fård!!

Miks er fy skamme seg

Hvorfor det? spennende og prøve litt forskjellig :lol:

WHY NOT :P

Skrevet

shoot5.jpg

Fordi trur dette er noe av det dummeste jeg kan se på en BMW..

Kan ha mer enn nok moro med en BMW-motor..

Sorry,er bare slik jeg ser det.

Enten kjører du BMW eller Fård..,har ikke noe imot Cosworth biler,tvert imot synes det er temmelig heftig,,men da er karroseriet en Fård eller Mercedes

Skrevet
skal du ha cosworth så kjøp 4x4 motoren(helst escort med t34 turbo)

koster deg ca 8000kr så har du 350 ærlige hk og 450 nm ca

hahaha...å du har hatt mye cosworth?? jeg har hatt 1 stk og kan skrive under på at det der ikke går! hehe...

bare eksosen som trengs koster 6000 mann!!

med rette chippen får du vel 1000hk i org motor og eller?

cosworth er MYE dyrer å trimme enn f.eks audi 2.2 turbo...(20v)!

Skrevet
skal du ha cosworth så kjøp 4x4 motoren(helst escort med t34 turbo)

koster deg ca 8000kr så har du 350 ærlige hk og 450 nm ca

hahaha...å du har hatt mye cosworth?? jeg har hatt 1 stk og kan skrive under på at det der ikke går! hehe...

bare eksosen som trengs koster 6000 mann!!

med rette chippen får du vel 1000hk i org motor og eller?

cosworth er MYE dyrer å trimme enn f.eks audi 2.2 turbo...(20v)!

Helt enig der. Det lar seg ikke gjøre. :wink:

Skrevet

hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:)

Skrevet
hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:)

jeg gjør det hehehehe 8)

ikke med kossi motor da...

Skrevet
hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:)

Hva i all verden prater du om? Det er da ikke sylinderforinger i en Cosworth motor? Blokka er helstøpt.

Les mer historie før du uttaler deg :?

Skrevet
hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:)

Løse sylinderforinger er stilig synes nå jeg! Trenger aldri bytte blokka, bare sylinderforinger når de er sletne. Uten må man bytte blokk når sylindra er utslitte og borra det det går..

Og når BMW og YBmotor er tema, husker ingen Ruud sin DTM M3? 800hk cossiemotor i den

Skrevet
skal du ha cosworth så kjøp 4x4 motoren(helst escort med t34 turbo)

koster deg ca 8000kr så har du 350 ærlige hk og 450 nm ca

hahaha...å du har hatt mye cosworth?? jeg har hatt 1 stk og kan skrive under på at det der ikke går! hehe...

eg har to og det går!!

bare eksosen som trengs koster 6000 mann!! eksos hadde eg ikkje tatt med i det reknestykke siden 90% av cosworthene har 3"

med rette chippen får du vel 1000hk i org motor og eller? NEI!!

cosworth er MYE dyrer å trimme enn f.eks audi 2.2 turbo...(20v)!

Er ingen som har sagt det er sååå billigt med cosworth er det det??

Helt enig der. Det lar seg ikke gjøre. :wink:

Skrevet

jaja...da er du en av dem som skryter på no fæææælt med hk ihvertfall! du bør ihvertfall sette patent på den trimmen!! er INGEN som har gjort det før ihvertfall! hva har du gjort da?

Skrevet

Vel, på en måte så har han jo rett. får jo en sinnsyk stoor turbo,brukt til rundt 7-8lapper som lett blåser liv i 400-500hk :roll: men det fører vel med seg andre problemer. men på en anen side så koster det og trimme en motor om du vil den ska holde.. det er jo det som er morro,det å kunne gjøre det samme om og om igjen uten motoras eller andre problemer :P

Skrevet
Vel, på en måte så har han jo rett. får jo en sinnsyk stoor turbo,brukt til rundt 7-8lapper som lett blåser liv i 400-500hk :roll: men det fører vel med seg andre problemer. men på en anen side så koster det og trimme en motor om du vil den ska holde.. det er jo det som er morro,det å kunne gjøre det samme om og om igjen uten motoras eller andre problemer :P

Da har han ikke dyser (er vel 1000-1500pr dyse), 3 bars mapsensor++ Alt baller på seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...