nohr Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 men hvorfor hvorfor hvorfor...enten så får du kjøre BMW eller så får du kjøre Fård!! Miks er fy skamme seg
Rotty Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 men hvorfor hvorfor hvorfor...enten så får du kjøre BMW eller så får du kjøre Fård!!Miks er fy skamme seg Hvorfor det? spennende og prøve litt forskjellig WHY NOT
nohr Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Fordi trur dette er noe av det dummeste jeg kan se på en BMW.. Kan ha mer enn nok moro med en BMW-motor.. Sorry,er bare slik jeg ser det. Enten kjører du BMW eller Fård..,har ikke noe imot Cosworth biler,tvert imot synes det er temmelig heftig,,men da er karroseriet en Fård eller Mercedes
Rotty Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Smaken er som baken,delt hehe Respekterer at meningene er forskjellig, men det er altids spennende og prøve noe nytt
nohr Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Er alltid moro å prøve noe nytt..forskjellige BMW-motorer i diverse BMW-karroseri vel å merke...
DCA Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 skal du ha cosworth så kjøp 4x4 motoren(helst escort med t34 turbo)koster deg ca 8000kr så har du 350 ærlige hk og 450 nm ca hahaha...å du har hatt mye cosworth?? jeg har hatt 1 stk og kan skrive under på at det der ikke går! hehe... bare eksosen som trengs koster 6000 mann!! med rette chippen får du vel 1000hk i org motor og eller? cosworth er MYE dyrer å trimme enn f.eks audi 2.2 turbo...(20v)!
FTE Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 skal du ha cosworth så kjøp 4x4 motoren(helst escort med t34 turbo)koster deg ca 8000kr så har du 350 ærlige hk og 450 nm ca hahaha...å du har hatt mye cosworth?? jeg har hatt 1 stk og kan skrive under på at det der ikke går! hehe... bare eksosen som trengs koster 6000 mann!! med rette chippen får du vel 1000hk i org motor og eller? cosworth er MYE dyrer å trimme enn f.eks audi 2.2 turbo...(20v)! Helt enig der. Det lar seg ikke gjøre.
esben86 Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:)
Rotty Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:) jeg gjør det hehehehe ikke med kossi motor da...
FTE Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:) Hva i all verden prater du om? Det er da ikke sylinderforinger i en Cosworth motor? Blokka er helstøpt. Les mer historie før du uttaler deg
Bimmerlars Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 hvem faen lager en bastard med vilje? ta heller en M50B25 med turbo så får du mye mere sprut i bilen. cossiemotorene er gode ja men hva med de løse sylinderforingene? de må jo byttes med jevne mellomrom. jeg mener ivertfall at Bmw skal være Bmw å ford noe helt annet:) Løse sylinderforinger er stilig synes nå jeg! Trenger aldri bytte blokka, bare sylinderforinger når de er sletne. Uten må man bytte blokk når sylindra er utslitte og borra det det går.. Og når BMW og YBmotor er tema, husker ingen Ruud sin DTM M3? 800hk cossiemotor i den
capri-rs Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 skal du ha cosworth så kjøp 4x4 motoren(helst escort med t34 turbo)koster deg ca 8000kr så har du 350 ærlige hk og 450 nm ca hahaha...å du har hatt mye cosworth?? jeg har hatt 1 stk og kan skrive under på at det der ikke går! hehe... eg har to og det går!! bare eksosen som trengs koster 6000 mann!! eksos hadde eg ikkje tatt med i det reknestykke siden 90% av cosworthene har 3" med rette chippen får du vel 1000hk i org motor og eller? NEI!! cosworth er MYE dyrer å trimme enn f.eks audi 2.2 turbo...(20v)! Er ingen som har sagt det er sååå billigt med cosworth er det det?? Helt enig der. Det lar seg ikke gjøre.
DCA Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 jaja...da er du en av dem som skryter på no fæææælt med hk ihvertfall! du bør ihvertfall sette patent på den trimmen!! er INGEN som har gjort det før ihvertfall! hva har du gjort da?
Rotty Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Vel, på en måte så har han jo rett. får jo en sinnsyk stoor turbo,brukt til rundt 7-8lapper som lett blåser liv i 400-500hk men det fører vel med seg andre problemer. men på en anen side så koster det og trimme en motor om du vil den ska holde.. det er jo det som er morro,det å kunne gjøre det samme om og om igjen uten motoras eller andre problemer
Bimmerlars Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Vel, på en måte så har han jo rett. får jo en sinnsyk stoor turbo,brukt til rundt 7-8lapper som lett blåser liv i 400-500hk men det fører vel med seg andre problemer. men på en anen side så koster det og trimme en motor om du vil den ska holde.. det er jo det som er morro,det å kunne gjøre det samme om og om igjen uten motoras eller andre problemer Da har han ikke dyser (er vel 1000-1500pr dyse), 3 bars mapsensor++ Alt baller på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå