Gå til innhold

cosworth motor i bmw??

Anbefalte innlegg

Skrevet

[

uansett så er ford i bmw på en måte tabu, men eg synses det er morro at folk går nye veier å bygger spennede biler, så lenge man ikke tar utg pkt i en orginal m3 feks :D

Cosworth er jo egentlig ikke Ford da, kall det heller YB motor, høres mye bedre ut da :D Cosworth er jo en vellkjent motorprodusent som leverer motorer til Formel 1 også bla.

er klar over de du....

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

BMW fanatikara er somregel så trangsynte å enspora att de ser knapt nok fremom nesa! men lesse de ned i uoriginal styling går heilt greit.... la skapergleden råde! så slipper du desse trassige BMW motorene i tillegg! bruk pengene på trimm i stedet for topper/toppakninga! :lol:

Skrevet

La dem få prøve hva de vil, men uansett hvor man snur og vender på det så er ikke en bmw med cossie motor en skikkelig bmw...Akkurat samme som en lada med ferrari motor, er ikke en lada dette vel? Ikke det at jeg er negativ, men jeg som elsker bimmers ( og nei, lesser ikke på med uorginal styling osv ) synst bare ikke at en bmw med cossie motor er en BMW..Noe galt i det da? BMW er REKKESEKSER :D

Skrevet

Cosworth motorer kan holde lenge de også, det er dessverre eierne det går på.

Disse bilene var ikke veldig dyre da de var nye i forhold til andre merker som ville framheve motorsport-genene sine på samme tidspunkt ( E30 M3, MB 2.3 Evo), hvilket resulterte i at prisene ble ganske hyggelige etter noen år, og motorens trim-vennlighet gjorde at de fleste Cossier ble hardkjørt konstant uten særlige service-oppfølginger.

Derfor tror mange at disse motorene er dårlige siden de alltid hører om noen som ligger å skrur og har problemer med de.

Skrevet
Cosworth motorer kan holde lenge de også, det er dessverre eierne det går på.

Disse bilene var ikke veldig dyre da de var nye i forhold til andre merker som ville framheve motorsport-genene sine på samme tidspunkt ( E30 M3, MB 2.3 Evo), hvilket resulterte i at prisene ble ganske hyggelige etter noen år, og motorens trim-vennlighet gjorde at de fleste Cossier ble hardkjørt konstant uten særlige service-oppfølginger.

Derfor tror mange at disse motorene er dårlige siden de alltid hører om noen som ligger å skrur og har problemer med de.

Du har god peiling ihvertfall! (ikke kødd) helt perfekt sagt! SKÅL! :D

Skrevet

:? Jeg kjøpte meg en ford stv. med 205 blokk(2wd utg,) og cossie stempler og staker med doble forgassee.... kostet 10 000 kr for delene, men de var brukt....

Denne bilen gikk med nærmere 300hk.... sykt kor den gikk og brukte ikke over en liter heller på milen ved rolig kjøring.

Nå er bilen skrotet, solgte motoren :cry: ...

Men motoren lever enda :D og har gått i ett par år :bounce:

Skrevet
bruk pengene på trimm i stedet for topper/toppakninga! :lol:

Haha :lol:

Eh.. Det har vært problem på en motor på begynnelsen av -80 talllet..

Skrevet
La dem få prøve hva de vil, men uansett hvor man snur og vender på det så er ikke en bmw med cossie motor en skikkelig bmw...Akkurat samme som en lada med ferrari motor, er ikke en lada dette vel? Ikke det at jeg er negativ, men jeg som elsker bimmers ( og nei, lesser ikke på med uorginal styling osv ) synst bare ikke at en bmw med cossie motor er en BMW..Noe galt i det da? BMW er REKKESEKSER :D

Ta en titt på hvor mye BMW's M10/S14 har vunnet i racing. Og det er REKKEFIRER :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...