Christian_ Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Er vel på tide å legge ut litt om prosjektet jeg har holdt på med en stund nå. Har hatt en M545 i flere år, som var veldig bra teknisk (alt har fungert feilfritt i flere år), men karosseriet var dårlig. Fikk til slutt tak i ett veldig bra E28 karosseri (528IA) som jeg tenkte å flytte alt over på og hellakkere. Det som var av rust er tatt. Har komt godt i vei på prosjektet og det begynner å nærme seg ferdig. Bremsene framme skal byttes ut med 750 (324mm) og søknad om godkjenning er inne hos biltilsynet. Understellet er fra en M535, motor er fra en 745 86mod. med chippet styreenhet og manuell gir. Artig bil. Legger ut noen bilder som jeg har liggendes. Kommer flere i nærmeste framtid. (Bilen er nå lakkert og er begynt satt sammen).
JoeNasty Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Å dra du hjem for ett fett prosjekt!!Håper du får dette godkjent!!Hvor mye HK er det sånn ca i beistet?Litt nysgjerrig på hvor mye dette kostet hvis det er mulig å få vite? Uansett er det en rå bil!! MVH JoeNasty
mOMOe Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 effekt????? kongekult prosjekt, e28 med power er aldri feil.. når jeg blir ferdig med min så får vi møtes, stjele litt ideer og juge litt da vettu..
///MikkeBMW Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Blir bra dette.. Noen planer for motor?
Orjan Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Nice! Artig å se at noen tar vare på e28ene også
Christian_ Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 Å dra du hjem for ett fett prosjekt!!Håper du får dette godkjent!!Hvor mye HK er det sånn ca i beistet?Litt nysgjerrig på hvor mye dette kostet hvis det er mulig å få vite?Uansett er det en rå bil!! MVH JoeNasty Takker for det. I følge sikkre kilder skal det være 354hk og 640 Nm ved 0,9 bar. Men får heller ta en måling når den er ferdig. Pris er ennå usikker, men hadde hvite bilen med motoren, gir, understellet fra før, så det som koster er bare karosseri, lakk osv...
Christian_ Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 effekt?????kongekult prosjekt, e28 med power er aldri feil.. når jeg blir ferdig med min så får vi møtes, stjele litt ideer og juge litt da vettu.. Det hørest ut som en god ide. Blir bra dette.. Noen planer for motor? Motoren blir i første omgang kjørt med 0,9 bar og en bra intercooler skal inn. Det får holde i første omgang. Men langsiktige vinterplaner blir vel kansje datasprut, større dyser, turbo og nytt grenrør. Men dette blir ikke i første omgang. Men det ligger helt klart mye potensiale i motoren.
Aama_Racing Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 åååååååå, rått prosjekt!! har lyst til å gjøre det samme, vet du sånn ca hvor lang tid du kommer til å bruke på bilen??
Christian_ Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 åååååååå, rått prosjekt!! har lyst til å gjøre det samme, vet du sånn ca hvor lang tid du kommer til å bruke på bilen?? Takker for det. Begynnte å pjaske med den i vinter. Men har hatt full jobb og i tillegg en del andre prosjekt/kveldsjobber. Pluss madammen som også trenger pleie
Dralle Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Er så heldig at jeg bor på naboøya så jeg har sett dette her på nært hold! Dritfett!!
Christian_ Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 Har forstått det slik at det er populært med bilder, så fikk tatt noen nye i dag. Ble desverre noe mørke, men skal oppdatere med nye bilder etter hvert som det går fremmover med prosjektet.
Christian_ Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 Legger ut noen nye bilder da jeg var ute å luftet bilen litt i det fine være. Rart va en liten kjøretur hjelper på humøre og motivasjonen. Har ikke fått tid å jobbe på prosjekte den siste månen, men har fått gjort en del dei siste dagene. Men bare diverse ting under og innvendig i bilen. Får kansje resten av delene som er til lakering til helgen og håper da å få satt sammen bilen utvendig i nærmeste framtid.
Aama_Racing Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Fy Feite for et stykke kunst!! noen som er heldige sjønner jeg.!!
calitri Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 råtttttt, du har å glede deg på. har eigd en slik å for en råå kjøremaskin. lett å kjøre fra seg lappen med en slik:)
Lien Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Som sagt i andre tilsvarende prosjekter. Dette er mitt drømmeprosjekt og skal gjennomføres en gang Hvilke girkasse og clutch bruker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå