Trond.S Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Heisann! Takk for en hyggelig prat på Våler på søndag, bare måtte plapre litt når jeg så en grom e28 Virka som bilen funka bra på banen! Dere kom dere helskinnet hjem også skjønner jeg. Hilsen Trond
Lien Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Takk for turen jeg fikk med deg Virker som alt fungerte veldig godt, og må si at 0-170 tiden din var mildt sagt imponerende.. Har funnet feilen til mitt trykkproblem nå. Er wastegate som må byttes ut..
Stilzkin 86' Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Fikk kjørt på bane både på lørdagen og søndagen. Kjørte først familiekjøring både jeg og fruen og så videre til klasse to. Fruen fikk kjørt en del på damekjøring også. Vi fikk begge mersmak på banekjøring og stiller garantert opp neste gang. Men vi har mye å lære på banekjøring, men det har vel alle nybegynnere. Uansett ett topp treff! Fy Helvete... Drit bra, rett og slett drit bra..
Christian_ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Heisann!Takk for en hyggelig prat på Våler på søndag, bare måtte plapre litt når jeg så en grom e28 Virka som bilen funka bra på banen! Dere kom dere helskinnet hjem også skjønner jeg. Hilsen Trond Takk for sist ja. Bilen fungerte bra på banen, med unntak av alt for dårlige bremser (535) og problemer med å få den inn i gir fra stillestående, spesielt etter en del kjøring på bane. Tror også at jeg har noe falskluft ute og går. Men det var vertfall lærerikt og artig på banen, og stiller garantert på neste treff, forhåpentligvis med en del høyere ladetrykk.
Christian_ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Takk for turen jeg fikk med deg Virker som alt fungerte veldig godt, og må si at 0-170 tiden din var mildt sagt imponerende.. Har funnet feilen til mitt trykkproblem nå. Er wastegate som må byttes ut.. Bare hyggelig. Skal prøve å måle noen nye tider når jeg har fått i gang speedometeret, men selvsagt ikke i Norge. Pratet med Helge Vik angående problemet med wastegaten, og han mente at jeg måtte lage til med en kran på toppen av wastegaten. Han kunne også fortelle at dersom jeg la en knekk på justeringsslangen ville jeg lade maksimalt, så dette er vel ikke så lurt å prøve da dysene ikke klarer så mye. Men hvordan vet du at wastegaten må byttes?
Lien Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Etter at jeg fikk på igjen innsuget og alt var i orden så merket jeg det. På første gir lader den fullt i 3 sek.. Så faller den ned til 0.7 bar og i det den girer over i 2. får jeg trykkfall til 0.2 bar med en gang.. Kommer til å bestille meg ny fra USA, men koster 3600 ny :/
Christian_ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Takker og bukker for det Stilzkin 86.
Christian_ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Etter at jeg fikk på igjen innsuget og alt var i orden så merket jeg det. På første gir lader den fullt i 3 sek.. Så faller den ned til 0.7 bar og i det den girer over i 2. får jeg trykkfall til 0.2 bar med en gang.. Kommer til å bestille meg ny fra USA, men koster 3600 ny :/ Ok, men hva med å lage til med en slik kran som Helge Vik pratet om da. Er vel noe lignende David på forumet har gjort, og han lader vel 0.8. Men det er vel fullt mulig som du sier at wastegate er gåen i og med at du har så mye trykkfall. Går vel bra når den lader fullt på 1. giret.
H_Vatn Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 hei christian vis du vil kan du sikkert være med på frei og prøve wastegaten min.. er ca en mil og kjøre hver vei.. skal ikke bruke wastegaten min på en liten stund jeg så.. Halfdan
Lien Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Går fælt på 1bar ja Drar løs i 80 km/t med 235 bak når det regner
Christian_ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 hei christian vis du vil kan du sikkert være med på frei og prøve wastegaten min.. er ca en mil og kjøre hver vei.. skal ikke bruke wastegaten min på en liten stund jeg så.. Halfdan Takker for det Halfdan. Vi kan ta det i helgen om det passer for deg, mulig jeg kan da.
H_Vatn Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 hei christian vis du vil kan du sikkert være med på frei og prøve wastegaten min.. er ca en mil og kjøre hver vei.. skal ikke bruke wastegaten min på en liten stund jeg så.. Halfdan Takker for det Halfdan. Vi kan ta det i helgen om det passer for deg, mulig jeg kan da. ja det kan vi skal sikkert. skal holde på med e28en min mesteparten av helgen jeg så..
Thunder Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 Denne var rett og slett nydelig! Fy feite for en rå bil.
Stale_H Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Fin bil, har lagt merke til den i Kr sund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå