Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det vel på tide å oppdatere litt. Har fått satt inn frontrute og har skaffet prøveskilt til 1.mai. :D

Har selvsagt fått gjort en del andre ting og, men bare alt mulig av kjedlige ting som ikke viser.

:p4160532os3.jpg

p4160531oh0.jpg

p4160530ks4.jpg

p4160529kf0.jpg

p4160528bi4.jpg

Skrevet

Da er det på tide med en liten oppdatering. Har fått lagt opp rør til og fra intercooler, jutert panser, dører, satt inn elektriske motorer i alle dørene, festet frontfangeren og i tillegg har jeg hatt en hel dag med prøveskilt! :D

p5040004lf6.jpg

p5040005yd1.jpg

p5040006gd3.jpg

m545oj5.jpg

m5452yr5.jpg

• 2 months later...
Skrevet

Da er det vel på tide med en liten oppdatering. Har ikke fått så mye tid til bilen, men litt har da blitt gjort. Har flyttet inn i nye og trivelige lokaler i lag med blant annet Dralle og OAF fra forumet. :) Bilen er nylig EU-godkjent og skiltene er kommet på. :D Har nå plukket ut igjen alt interiøret for å finne feilen på de elektriske vinduene som det ikke var liv i, og dette ballet selvsagt på seg. Har lagt opp ledningene bedre, flyttet styreenheten og er nå i full gang med å skifte asvaltmattene fremme og bake.

Flere og nyere bilder kommer.

013xu3.jpg

014ph8.jpg

022gq3.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg endelig fått kjøpt noen felger jeg har vert på jakt etter i lenger tid. :D Senterkoppene til felgene får jeg senere. Ellers har jeg et problem med å få opp ladetrykket. Lader ca 0.55 i 2.giret og ca 0.6 i 3. Bilen går også litt ruskete på tomgang og napper ved kjøring under 2000 omdreininger.

108rs4.jpg

101mk8.jpg

105ex5.jpg

096ko6.jpg

097mx6.jpg

Skrevet

:lol: tipper du må grave dypt i lommeboka da Lien :wink:

Begynner å bli MEGET gjennomført nå denne bilen. Føler meg priveligert som får se den ofte. OG har til og med prøvd den 8) edda bedda Lien! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...