///MikkeBMW Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Er ikkje dette litt vel stiv pris? Fin bil men 200k uten avgifter? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1239954 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 jau mikael detta blir en dyr bil!! http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... chorResult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Ja var ikkje bare litt heller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Ligger E39 M5 på finn til samme pris uten avgifter. Blir jo selvfølgelig langt høyere avgift på denne, men alikevel... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7289584&sid=6a_rq4Stp021163&pos=7&tot=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 men herregud så mye flottere E28'n er da!! for alt i verden hadde jeg tatt inn E28'n i stedet for 39'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hvorfor koster en E30 M3 like mye eller mer enn en E36 M3? Jo, på samme måte som en E28 M5 koster mer enn en E39 M5. Hvorfor skifter BMW M1 eiere for den 3 og 4 dobblete prisen av hva den ble solgt ut fra fabrikk av? Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor? Hvorfor koster en Honda Civic 5 ganger så lite som en M3? Ser det er et kjent navn som selger den også, i form av forum medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 skaff meg en m1 for 3dobbel pris av ny!!! så skifter den eier i mårra!! å finn en e36 som er billigere enn en E30! M3 vel å merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Hvorfor koster en E30 M3 like mye eller mer enn en E36 M3? Jo, på samme måte som en E28 M5 koster mer enn en E39 M5.Hvorfor skifter BMW M1 eiere for den 3 og 4 dobblete prisen av hva den ble solgt ut fra fabrikk av? Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor? Hvorfor koster en Honda Civic 5 ganger så lite som en M3? Ser det er et kjent navn som selger den også, i form av forum medlem. Jo men det blir det samme som at en E30 M3 skulla kosta det samme som en E46 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hvorfor koster en E30 M3 like mye eller mer enn en E36 M3? Jo, på samme måte som en E28 M5 koster mer enn en E39 M5.Hvorfor skifter BMW M1 eiere for den 3 og 4 dobblete prisen av hva den ble solgt ut fra fabrikk av? Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor? Hvorfor koster en Honda Civic 5 ganger så lite som en M3? Ser det er et kjent navn som selger den også, i form av forum medlem. ser faktisk ikkje hva du vil fram til her jeg... hvorfor sammenlikne all denne suppa her? hva er en honda civic? er du klar over hvilke rå civicer som er laget? viss du skal begynne å sammenligne med M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Tror jeg skal selge min råe 518i jeg da.Siden det er mindre motor,og i litt dårligere stand,så sier vi 25k med litt prutningsmonn. PS,denne bilen er klar til bruk,og trenger kun omreg avgift.Kan sikkert komme til en løsning så omreg inngår i prisen. PPS;skiftet olje på tirsdag,og bilen har akkurat passert 181000` HAHAHA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Nå er vel M1 med sine 450 eksemplarer en smule større klassiker og samler-objekt enn E28 M5, enn så lenge... Hvis vi skal sammenlikne med M3, så tviler jeg på at særlig mange velger å bruke mer på en E30 M3 enn en E46 M3 før avgifter.. men sammenliknet med E36 M3 blir det nok ganske jevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Ergo jeg tviler på særlig mange er interrisert i å bruke like mye på en E28 M5 med over 200k på tellern som en E39 M5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 jeg er hvertfall en av de som heller ville satt pengane mine på en E28 M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Ok men tenk for en rå e28 du kan bygge for det som det koster og få denne på norske skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Ok men tenk for en rå e28 du kan bygge for det som det koster og få denne på norske skilter. Det er greit, men den du evt bygger vil ALDRI bli en orginal E28 M5. Jeg har hatt en E28M5(ombygd) og det skal jeg ha igjen. Garantert. De er ufattelig gromme. Men hvis/når jeg kjøper en sånn, så SKAL den være orginal... Daniel ga endel for denne bilen når han kjøpte den så vidt jeghusker(dette kan han muligens kommentere selv, siden han er registrert bruker her), og det er en rimelig sjelden fargekombo på den. Ûbervogn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå