Gå til innhold

SOLGT ORG M3 E-36 fangere, 97-front stykke.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

" dirtydikky" Hva topp er det du snakker om???

Kan selge front fangeren om jeg får et bra bud, men hadde tenk meg å selge dem sammen. Det er en kar, som kansje ønsker seg bak fangeren. Så kom med bud.

Det front stykke mener jeg skal passe på sedan også, men ikke helt sikker. Om det er org, vet jeg ikke. Det er helt nytt med helt nye " nyrer" Sort farge, ikke lakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 flis var ganske drøyt da (hvis den ikke er org), med tanke på at et nytt slikt med nyrer koster 565kr fra koed.dk.

Jeg kan by 450 for den ihvertfall ?

(ref koed: https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksanker_983&kattype=e36&katstate=nyt&menulinkid=29&undermenuid=9&page=2#boksanker_983)

Bestiller du det der fra Koed, kommer det seg på over 1400 inlk alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" dirtydikky" Hva topp er det du snakker om???

Kan selge front fangeren om jeg får et bra bud, men hadde tenk meg å selge dem sammen. Det er en kar, som kansje ønsker seg bak fangeren. Så kom med bud.

Det front stykke mener jeg skal passe på sedan også, men ikke helt sikker. Om det er org, vet jeg ikke. Det er helt nytt med helt nye " nyrer" Sort farge, ikke lakkert.

ok. nei var veilpost. sorry:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 flis var ganske drøyt da (hvis den ikke er org), med tanke på at et nytt slikt med nyrer koster 565kr fra koed.dk.

Jeg kan by 450 for den ihvertfall ?

(ref koed: https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksanker_983&kattype=e36&katstate=nyt&menulinkid=29&undermenuid=9&page=2#boksanker_983)

Bestiller du det der fra Koed, kommer det seg på over 1400 inlk alt.

Javel?

Er såppas heldig at jeg bor nærme Danmark, så det blir en 3 timers kjøretur snart tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...