Anderslien Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Dette er gammelt nytt, disse selskapene har eksistert i over ett år nå og iallefall to av disse har gått "konkurs" og kundene/medlemene har tapt alt som er betalt inn, i tillegg har dem som har fått bøtene fått purringsgebyr forbi boten ikke er blitt betalt... Tror det er mange som ser dette som lett-tjente penger, i begynnelsen strømmer pengene inn på konto ifra folk som vil forsikre seg mot fartsbøter, og etter en stund når medlemene begynner å sende inn bøter som skal betales, slår de seg konkurs.!! Husk at det er du som er ansvarlig for at boten blir betalt. Nytter lite å skylde på at ett eller annet "firma" som skulle ha betalt boten din.!!!edit: skriveleif Derfor er det kanskje lurt å velge skittau.no som du betaler i måneden på, så du ikke taper pengene hvis du betaler inn på fartsbot.no? Noen inne på forumet her som har noen erfaring med om skittau.no betaler virkelig bota, eller om det er bare lureri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Slik! Da var jeg medlem hos fartsbot.no Selv om jeg ikke har fått bot i de 5 åra jeg har til tider kjørt hasardiøst -=Better safe than sorry=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Når det er snakk om å bryte "andre trafikkregler" menes det vel slikt som å kjøre på rødt lys, ikke overholde vikeplikt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Stemmer, dekker kun bøter relatert til fartsovertredelse. Men man kan jo få kombinerte bøter slik som en lokal helt fikk på vei ned til mandal. Kjørte i snitt 115 km/t etter GPSen og tok farlige forbikjøringer. 9100 i bot, 2 prikker men lappen i behold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Har vært medlem hos fartsbot.no en stund, og de virker ganske seriøse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Har vært medlem hos fartsbot.no en stund, og de virker ganske seriøse Hvordan seriøs? Hvilke erfaringer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Det var bra, men liker skittau.no sin månedlige betaling. Dersom det skjærer seg. Men skal på veien nå om en times tid med ettårs abonnement i baklomma. Men åssen funker det hvis man får bot? Sender man per post eller bare nummer og div. per mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Er det noen her som har sendt inn bota si til skittau.no og fått den betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Dette virker som ett kjempe flott konsept, og det virker seriøst. Jeg meldte meg akkurat inn.. Men prikkene slipper man dessverre ikke unna :/ Hvor mange kan man ha egentlig? Jeg har hatt lappen i under 2 år og jeg har 4 prikker, har jeg mye å gå på? 3-4 til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Men prikkene slipper man dessverre ikke unna :/ Hvor mange kan man ha egentlig? Jeg har hatt lappen i under 2 år og jeg har 4 prikker, har jeg mye å gå på? 3-4 til? Trur lappen ryk på 8 prikkar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har noen sendt inn bøter å fått det betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 dette med fartsbot forsikring virker mer som noe lureri. vil gjerne prate med noen som har skaffet seg dette.. i og med at jeg pendler mye via jobben er risikoen stor for bla, laser og fartsbokser. utrolig irriterende når en liker å kjøre litt på. har vurdert skaffe meg en forsikring men har ikke blitt helt overbevist at dette er et seriøst firma. har hørt om fler som ikke har fått dekket boten, og da er man jo i grunn like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 www.fortgjort.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er det noen her som har sendt inn bota si til skittau.no og fått den betalt? Jepp. Jeg har! Ble tatt i 111km/t i gjennomsnittsfart. Scannet bota og sendte den på mail, og vips! Så var den ute av verden! Fikk bekreftelse dagen etter eller noe sånt at den var betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Eneste som er litt synd er at de kun betaler opp til 10 000 pr. år. Jeg fikk 7800kr i bot dagen etter at forsikringa mi var gyldig. Betalte en tirsdag, forsikringa var dermed gyldig onsdag, og på torsdag fikk jeg bot. Ikke no stress med skittau.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå