Anderslien Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Eneste som er litt synd er at de kun betaler opp til 10 000 pr. år. Jeg fikk 7800kr i bot dagen etter at forsikringa mi var gyldig. Betalte en tirsdag, forsikringa var dermed gyldig onsdag, og på torsdag fikk jeg bot. Ikke no stress med skittau.no. Høres veldig bra ut Noen fler som har fått bøter og fått den betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 www.fortgjort.com Dette så VELDIG useriøst ut. For det første er hjemmesiden helt på trynet. Enhver 14åring kan lage den. I tillegg kan jeg quote noe som står på FAQèn demmes: " Dekkes alle fartsbøter? Nei, alle bøter som er innen 25 km/t over fartsgrensen i 60 sone eller lavere og bøter inntil 35 km/t i 70 sone eller høyere dekkes av fosikringen. Dette gjelder også fotobokser, dekningsgraden for fotobokser er begrenset til 75% dekning. Dette pga at det er godt skiltet i god tid før hver fotoboks og det er kun sløvhet og uoppmerksomhet som gjør at man blir tatt i disse. " Ville ikke tatt sjangsen å meldt meg inn her ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kan hvertfall trygt anbefale skittau.no! Storfornøyd med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nei, alle bøter som er innen 25 km/t over fartsgrensen i 60 sone eller lavere og bøter inntil 35 km/t i 70 sone eller høyere dekkes av fosikringen. Det er samme vilkår som de andre opererer med, bare en annen utrykksmåte for å si at de ikke betaler boten om du mister sertifikatet. Jeg tapte imidlertid penger da Bisso gikk konkurs. Skittau.no vil jeg prøve nå - der er jo heller ikke innsatsen så stor med innbetaling hver mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nei, alle bøter som er innen 25 km/t over fartsgrensen i 60 sone eller lavere og bøter inntil 35 km/t i 70 sone eller høyere dekkes av fosikringen. Det er samme vilkår som de andre opererer med, bare en annen utrykksmåte for å si at de ikke betaler boten om du mister sertifikatet. Jeg tapte imidlertid penger da Bisso gikk konkurs. Skittau.no vil jeg prøve nå - der er jo heller ikke innsatsen så stor med innbetaling hver mnd. Da kan du godt få lov til å skrive inn medlemsnummeret mitt da du registrerer deg, hvis du gidder. Så hjelper du en student i nøden slik at jeg får en mnd gratis. Medlemsnummeret mitt hos Skittau.no er 30725. Bare å oppgi det i feltet for "ververs medlemsnr". Det gjelder alle sammen! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 gjør jeg ikke, bare fori du kjører HONDA!!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da kan du godt få lov til å skrive inn medlemsnummeret mitt da du registrerer deg, hvis du gidder. Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg leste inlegget ditt først nå - og jeg har meldt meg inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 gjør jeg ikke, bare fori du kjører HONDA!!!=) Har faktisk hatt to BMW'er tidligere, og neste bil blir også en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har faktisk hatt to BMW'er tidligere, og neste bil blir også en BMW! Tror jeg har sett bilen din et par ganger om du pleier å krysse Bjørndalsbrua. Lå rett bak deg her forleden i så fall, men med Mercedesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Usikker på akkurat hvor Bjørndalsbrua er, men det kan godt stemme at du har sett meg. Ute og farter ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er det noen her som har sendt inn bota si til skittau.no og fått den betalt? Jepp. Jeg har! Ble tatt i 111km/t i gjennomsnittsfart. Scannet bota og sendte den på mail, og vips! Så var den ute av verden! Fikk bekreftelse dagen etter eller noe sånt at den var betalt. Ring Statens innkrevings sentral å sjekk at den er blitt betalt, sånn for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Usikker på akkurat hvor Bjørndalsbrua er, men det kan godt stemme at du har sett meg. Ute og farter ganske mye. Ei bro som strekker seg over Bjørndalen. hehe, skjønte du ikke det? På toppen av Okstadbakken, sør for Tr.heim, svinger d til høyre og mot Granåsen skianlegg/Flatåsen/Kolstad. Det første du da kommer til er en 300-400 meter lang bro. Kan jo være flere S2000 med samme farge seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ah! Den brua ja! Der har jeg kjørt en del ganger ja. Hender at jeg vasker bilen på Esso på Rosten(?). Har en kamerat som bor på Sjetnemarka også, så har vært en del i området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ah! Den brua ja! Der har jeg kjørt en del ganger ja. Hender at jeg vasker bilen på Esso på Rosten(?). Har en kamerat som bor på Sjetnemarka også, så har vært en del i området. Esso på Kolstad kanskje. Ved en Lidl-butikk. Bor ikke så altfor langt unna der jeg. Hvorfor vaske der? Vasker du i maskin da, eller har de fått i gang selvvask-anleggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kan hende det heter Kolstad ja. Er ikke SÅÅ kjent i akkurat det området der. Vasker i selvvask-anleggene. ALDRI i maskin! Det som er fint med selvvask-anlegget der er at du kan bruke så mye vann du vil, og slipper å kaste på penger hele tiden. Da er det litt lettere å holde bil våt så lenge jeg vasker slik at vaskemiddel ikke tørker på bilen og lager matte flekker e.l. Ser forresten du har Alpina! Er nødt til å ta en titt på den en dag, hvis det er mulig..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå