Idar T.H Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Som topicen sier, jeg lurte på om noen har noen verksted å anbefale, evt ikke anbefale i østfold området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Tjena, vilken jobb er det du skulle ha gjort? Du kan vel få Glenne karosseri til å gjøre jobben? Billig i tillegg.. Ved vanlig service, så bruker du Brennes eller Rutgersson i Uddevalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Bruker T-K på det jeg ikke gjør selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Tjena, vilken jobb er det du skulle ha gjort? Du kan vel få Glenne karosseri til å gjøre jobben? Billig i tillegg.. Ved vanlig service, så bruker du Brennes eller Rutgersson i Uddevalla. Tjena. Har fått Glenne karosseri til å rette ut frontfangeren, ble nesten som god som ny, helt gratis. hehe Men det lyser en lampe i dashbordet, det skulle jeg gjerne fått sjekka opp. Gjør de det på Brennes eller Rutegersson? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Det gjør nok både Brennes og Rutgersson. Hvis det bare er det du skal gjøre, så er det vel like greit å gjøre det hos Brennes. Kortest vei og ikke noe å spare på å dra til Sverige. Da er bilen klar for kjøring på mandag da vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 hehe, da får jeg høre med Brennes, Tronrud bil i fredrikstad gidder jeg ikke mer, får jo ikke svar en gang. Men om den blir klar til mandag er jeg ikke sikker på, men den er jo kjørbar nå, så vi får se hva som skjer. Hadde vært moro å få prøvd litt...selv med en 318 Men nå har jeg jo i hvertfall sikkra meg tur med deg da Mr. Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå