boost Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 noen som har noen sider eg kan lese om dette? priser? ere vanskli å monteret dette? hvordan blir kjøyre komforten? vil ha so eg kan senke å løfte bilen når eg vil:)
Espenlis Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Dette var da et veldig godt svar... Når jeg ser irundt på VW-Audi sine forumsider kommer det nesten aldri slike unødvendig kommentarer. Jeg synes dette forumet bør begynne å slå litt hardere ned på slik innlegg, selv om dette ikke var det værste, så ser jeg ofte salgstråder som bli opp til 4-5 sider med diskusjoner om prisen, stylingen, hva som burde vært gjort osvosv. Helt på trynet.....
Lilla Coupe Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Kanskje dette er noe for deg: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6529
boost Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 feit å feit.. sant 20lapper på eit sånt sett ekje so gale.. for du ska ha justerbart senke sett so kommer di på 13-15 lapper rustfritt.. å dei ska væra jævla bra.. her på vestlandet ere godt å få heva den litt avogtil:) ferjer som er låge.. ska kansje nett opp ein bratt bakke med ujevnt underlag.. . klart det e kansje meir bal å montera men fan ko digg det blir etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå