Gå til innhold

Varmeapparat BMW E12


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Bra og holdbart? Hva er bra? Min erfaring er at det er holdbart ja. Jeg mener også at det er bra i forhold til andre biler fra den tiden. Vet ikke hvilken årsmodell du har, men de senere gir også varme til beina bak. Det hadde ikke alle biler etter dette heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra og holdbart? Hva er bra? Min erfaring er at det er holdbart ja. Jeg mener også at det er bra i forhold til andre biler fra den tiden. Vet ikke hvilken årsmodell du har, men de senere gir også varme til beina bak. Det hadde ikke alle biler etter dette heller.

Jeg mener om det funker skikkelig, og at det ikke går i stykker hele tiden. Registeret lekker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nyeste denne bilen kan vær er 25 år.. er varme apparatet i orden da så må jeg vell si att det er holdbart ja.. Men du skal nå ikke bli forbausa om du må skifte ett varmeregister eller en viftemotor.. men er resten av bilen bra. så skal ikke du ofre varmeapparatet en tanke..

neida, men fint om sånne fungerer når jeg cruise rundt en kald høst/vinterkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags e12 er dette?

Som Muren sier, vifta skal du ikke bli overrasket om du må skifte. Det kan også være at krana kan lekke, sjøl om jeg ikke har hatt problemer med det på noen av mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags e12 er dette?

Som Muren sier, vifta skal du ikke bli overrasket om du må skifte. Det kan også være at krana kan lekke, sjøl om jeg ikke har hatt problemer med det på noen av mine.

Det holder jeg for meg selv til den står i gården min :)

Får gå over alt før jeg evnt. slår til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...