Acrula Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Som sagt, Vil lakkere bilen min, men er ganske usikker på hvilken farge, har tenkt litt på svart, men vet ikke om det er rette fargen for den bilen. Noen forslag? og mulig ca. pris? Bilde av bilen som den er nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Det der var nok ikke den bilen som er lettest og matte ned vil jeg tro.. Tenker på pris. Tro jeg ville lekt med tanken rundt mondeo gul eller noe lignende knall farge på den der. Giftgrønn ville nok også strefeit meg her. Blanding kanskje?? Sikkert noen her inne som kan shoppe litt i et foto program for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Behold den fargen der... Den er mye finere enn sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Fargen på bilen så jo egentlig grei ut den. Ville heller konsentrert meg om å kjøpe noen felger som fyller ut hjulbuene og et nytt emblem på panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 behold farven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Fargen på bilen så jo egentlig grei ut den. Ville heller konsentrert meg om å kjøpe noen felger som fyller ut hjulbuene og et nytt emblem på panseret. Første jeg tenkte også. Nye MYE bredere felger er det første du bør gjøre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Ja fargen var pen den! Men felgene er helt feil. Enten spacere eller bredere felger er tingen for å få den fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Fargen på bilen så jo egentlig grei ut den. Ville heller konsentrert meg om å kjøpe noen felger som fyller ut hjulbuene og et nytt emblem på panseret. Kunne ikkje vore meir enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Fargen på bilen så jo egentlig grei ut den. Ville heller konsentrert meg om å kjøpe noen felger som fyller ut hjulbuene og et nytt emblem på panseret. Enig. Fargen er fin den. Bruk heller penge på noen skikklige breie felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Felger felger felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Synes den kler den fargen der godt. For øvrig enig med resten her angående felger, så litt mer utfyllende hjul så blir hele bilen mer komplett... Er det en Baur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 felger felger felger. kant kant kant. spacer spacer spacer.. denne bilen skriker jo for full musikk etter hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Andre speil, felger og en annen vinge som er mindre rund! Da blir det best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Fargen er fin. Behold den hvertfall et år å bruk pengene på felger som tidligere nevnt en del ganger Kjøp hvite blink lys som matcher resten av lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 den fargen var deilig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå