FTE Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Etter å ha rullet rundt i M3 hele sommer, har nok gamle 518 min dessverre måttet stå rolig i all slags vær. Så jeg bestemte meg for å få shinet den opp litt, det hadde den fortjent Kanskje ikke så lett å se forskjell på bildene, men i real life var det natt og dag! Et par før-bilder: Også noen timer etter: Så måtte jeg selvsagt ha med babyen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Den 518 din er fin Bedre enn min usle Volvo 144 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Jo, så ut som en god gammel traver ( ikke M3´en nei ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Den E28'n din er utrolig pen. Sikkert perfekt som vinter/sladdebil. Er vel noe av det mer driftsikre BMW noen gang har laget..! Må også bare få si at den M3'n din er noe av det mest strøkne og originale jeg noen gang har sett, ikke rart at den vinner priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 pen den M3'en din! Så den på Våler. Men hvorfor bøttestoler og bur osv når du ikke kjører på bane med den forstår jeg bare ikke...samme med den røde strøkne E30 M3en...SVÆÆR turbo osv men står bare til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 pen den M3'en din! Så den på Våler. Men hvorfor bøttestoler og bur osv når du ikke kjører på bane med den forstår jeg bare ikke...samme med den røde strøkne E30 M3en...SVÆÆR turbo osv men står bare til pynt Tja, hvorfor den andre ikke kjører, lurer jeg litt på også Skal visst være bra med pulver i den, og da er det jo litt ekstra moro å kjøre på bane. Men han er nok redd for den tenker jeg... Men jeg har nå egentlig alltid vært litt pirkete med bilene mine og liker å stille de ut så folk kan se de. Har vært på banen med denne også, det var før i sommer, på Rudskogen. Det er moro det, men har nå litt i bakhodet at ting kan skje (se bare den V8 e30`n). Så da tar jeg heller fram pusseskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Selvfølgelig er man redd for bilen sin. Men bil er til for å brukes. Han som dro av med V8 brukte ikke helt hodet der ute. Så det gjelder å bruke sunn fornuft. Jeg er selv redd for min egen bil. Parkerer sjelden ved siden av en annen bil ved butikk osv. Men det hindrer meg ikke fra å dra på banetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Utrolig fin den M3n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Utrolig fin den M3n din! Utrolig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 fete felger du har på e28 din der FTE. lurer virkleig på hvor du har fått tak dem ass. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Herli bil du har ja:D digger fargen på den:D Gult er kult;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kjempepen m3 Hvor får en tak i sparco stoler, hvor mye koster de, og er det mye jobb å tilpasse dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå