Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal selge komplett 520iA 90mod i strøken stand. Eg treng berre karosseriet, så alt av dører, skjermer, interiør, drivlinje, hjuloppheng og elektrisk er til salgs.

Bilen har gått 270 000 km, men har vært fulgt opp av en pedantisk advokatfamilie hele tiden. Service er tatt frem til nå, og bilen har mye nye deler (f.eks. bremser foran og bak, alle støtdemperne, nytt topplokk, radiator m.m) Motoren er en M20B20 med nyoverhalt topp. Skiftet olje på hver 5000km siden ny. Aldri busekjørt (ikke så veldig lett med automat, akkurat) og i veldig god stand. Maler som en katt.

Karrosseriet er strøkent med unntak av to små merker på bagasjelokket. Innvendig er bilen mørk blå, og i helt sinnsykt fin stand, med unntak av sitteputen i førersetet som har de vanlige riftene.

Det er montert original cruisekontroll og 4-trinns automatkasse, men ellers har bilen lite snadderutstyr.

Dekkutrustninga er litt gubbete med originale dimensjoner, men dekka er i super stand, både sommer og vinter. Kvalitetsmerker. Meiner det er hakkapelitta piggdekk, nesten nye. Alle på 15 stålfelg ed kapslar.

Ring på 99711309 for meir info. Delane finnes i Stavanger frå neste veke av, men kan også (i dei fleste tilfeller) leverast i Oslo eller på vegen imellom dei to byane.

dsc1503lite2jd9.jpg

Geir-Olav Goksøyr

Skrevet

Den har blått interiør, og dessverre ingen CD-holder mellom setene.

Cruisekontroll...tja, 1000 spenn burde vel være ein OK pris? Den koster jo latterlig mye som ny, men ring meg på 99 71 13 09 så blir vi enige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...