bmwrasaren Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Jøss! Kom seg med litt lakk ja! Skal bli spennende å se det endelige resultatet!
Bmw345tic Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 i dag begynte jeg på den rustfrie eksosen min:) satte i motoren for å få eksosen til å passe. fortsetter i mårra.
Bmw345tic Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 her er snax for de som liker bilder, tok noen i dag, noe av eksosen, bruker 2x2.5" fra manifolden, og til 3" med v-band klenne, deretter går det til 2x2.5" igjenn, dette for at jeg skal bruke samme eksos til turbo senere, trenger da kun å lage downpipe. siden motoren er flyttet lengre bak, så måtte giroverføringa kortes inn også.
Bmw345tic Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 fikk anlegget i dag(subbene blir ettersendt) sinnsyk rå forsterker. fikk montert frontsettet, og 6x9", satte på m-tech pedalene, satte på det nye rattnavet og rattet med knapper. prøve å ta noen bilder i morgen:)
turbo_fever Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 tøffe greier detta. skal du godkjenne på BT i kr.sund eller?? OT: Vet ikke om han som hadde den blå lilla civicen der jobber der enda??
Bmw345tic Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 jo, han jobber der enda. de i kr sund er så sure, så her gidder jeg ikke prøve en gang, de oppga en høyere avgift pga at de ikke ville jeg skulle fortsette med dette prosjktet. de godkjenner ikke senkesett en gang. de jeg kjenner har kun dårlig erfaring med BT i kr sund.
turbo_fever Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Hmm, har dem snudd helt om no da?? Virker som det er både og med BT. Kommer ann på hvor du er fra.. Kanskje du skal høre med dem i Tr.Heim da Håper jo du får den godkjennt. Spørte han karen om åå montere turbo på min 318i får noen år siden å det mente han skulle gå grett om jeg forbedra bilen. Så måtte det jo på dyno får åå måle hester avgas i forhold til trykke jeg skulle bruke. Alle som skal være så vanskelige.. Sjøl om mann forbedrer bil og sikkerhet i den, så er ikke det bra. Men det er mye rått i bil din må jeg si.. Håper jeg ser den noen gang når du er ferdi
Bmw345tic Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Du ser den sikkert. regner med det blir trondheimstur ja, siden alt på bilen er bedre enn det alpina b6 hadde, pluss at b6 har flere hester.
Bmw345tic Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 -da har jeg fått sponset dekk fra big-wheels.no -lakkert felgene, -bestilt klistermerker i samme farge som felgene. -montert klokka og mellomakslingen, -montert gearoverføringa, -satt på el,vifte. -holder på med feste til servo. -litt invendig igjenn på ledninger, og montere resten på motoren og få den i gang.
Bmw345tic Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 da kom klistermerkene fra maxam tuning, ett sett på venstre side(riktig vei)og ett sett på øyre side(speilvendt) hva syns dere?? http://images-000.cdn.piczo.com/p5/img/ ... 0004_5.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå