Bmw345tic Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 spinner godt med små jo, skulle hatt d, men tror jeg venter ett år til det blir 5 bolt understell før jeg investerer i felger tenkte jeg. bruker de jeg har nå på bane og vei,
R.E.H Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 rått.. kom med masse bilder etc.. mener det der er akkurat samme felger som jeg har! bare adre senter deksel.. het dine noe med motorsport elns? husker ikke navnet på mine..
mistabeen Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 hehe, det skal jeg, tøffe bremser.Jeg punktet rundt først og helsveiset etterpå, deretter hadde jeg på grunning, har planer om å ha på "ett eller annet" over, kansje epoxy er tingen ja:) Jeg veit ikke om noen har sagt noe om dette før i tråden, men det ser ut som du tar et tynt lag grunning på sveisefugene og rundt om. Husk det at et strøk grunning ikke er tett. Det er den samla mengden lag som gir en tett kappe. Og det oppnår man ikke før 3-5 lag avhenging av tykkelsen på grunninga og hvor tjukt det blir lagt på for hvert lag. Jeg fant ut dette selv på den harde måten (les: et lag, rust, faen, gjøre det på nytt) Det med skips-maling eller hva han kalte det er sikkert noe å prøve det og.
Bmw345tic Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 tror det ble nok grunning ja:) lag på lag. brukte også sealbound, noe jeg bruker maritimt på jobb, veldig fornøyd, smurte godt på begge sider, så det er tett iallefall, og tectyl på toppen. litt overkill men tror det skal holde tett.
mistabeen Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Er jaggu bedre å ta på for mye enn for lite gitt, rust blire bare mer av med mindre man får utrydda den. Uansett, lest igjennom hele tråden din jeg nå, må si du har pokker tel ståpå-vilje! Men dekalene likte jeg ikke helt, min mening. For all del, det er da din bil, så du bestemmer jo.
Bmw345tic Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 takk for det:) vil prøve noe nytt, har hatt en helt clean bil tidligere, og en eclipse med nok av merker, kommer sikkert til å bli tatt bort en dag, skal jobbe vidre på bilen andre vintrer(5 bolt understell, og turbo)
mistabeen Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Men sånn ere, smaken er delt som baken. Btw, likte godt den DIY på sia di. DIY er gøtt lesestoff
Bmw345tic Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 takker, skal prøve å legge ut flere slike, har masse slikt stasj på pc`n som skal legges ut.
Bmw345tic Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 satt i blokka, toppen, og toppstykket i dag for å se hvordan plassen blir, og hva som må modifiseres, slik den er nå passer iallefall ikke panseret på. er det derfor folk senker traversen?? må lage ett eget vannkjølesystem, da thermostathuset ikke passer på(litt for trangt) men men, her er iallefall noen bilder. dette skrev jeg ut fra den nye printeren min:)
Stale_H Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Går an å shimse traversen ja, da kommer den lavere.
Bmw345tic Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 hvor mye er det man bruker de som har gjort det før da?
Ole@Automote Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 25 mm skal holde, det holder i alle fall på min men der ligger bunnpanna klin inntil traværsjen også
Bmw345tic Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 får vel prøve, men hvilke motorfeste gummi bruker du da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå