Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

spinner godt med små:)

jo, skulle hatt d, men tror jeg venter ett år til det blir 5 bolt understell før jeg investerer i felger tenkte jeg. bruker de jeg har nå på bane og vei, :)

• 2 weeks later...
  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

rått.. kom med masse bilder etc.. mener det der er akkurat samme felger som jeg har! bare adre senter deksel.. het dine noe med motorsport elns? husker ikke navnet på mine..

Skrevet
hehe, det skal jeg, tøffe bremser.

Jeg punktet rundt først og helsveiset etterpå, deretter hadde jeg på grunning, har planer om å ha på "ett eller annet" over, kansje epoxy er tingen ja:)

Jeg veit ikke om noen har sagt noe om dette før i tråden, men det ser ut som du tar et tynt lag grunning på sveisefugene og rundt om. Husk det at et strøk grunning ikke er tett. Det er den samla mengden lag som gir en tett kappe. Og det oppnår man ikke før 3-5 lag avhenging av tykkelsen på grunninga og hvor tjukt det blir lagt på for hvert lag. Jeg fant ut dette selv på den harde måten ;) (les: et lag, rust, faen, gjøre det på nytt) Det med skips-maling eller hva han kalte det er sikkert noe å prøve det og.

Skrevet

tror det ble nok grunning ja:) lag på lag. brukte også sealbound, noe jeg bruker maritimt på jobb, veldig fornøyd, smurte godt på begge sider, så det er tett iallefall, og tectyl på toppen. litt overkill men tror det skal holde tett.

Skrevet

Er jaggu bedre å ta på for mye enn for lite gitt, rust blire bare mer av med mindre man får utrydda den.

Uansett, lest igjennom hele tråden din jeg nå, må si du har pokker tel ståpå-vilje! Men dekalene likte jeg ikke helt, min mening. For all del, det er da din bil, så du bestemmer jo. ;)

Skrevet

takk for det:) vil prøve noe nytt, har hatt en helt clean bil tidligere, og en eclipse med nok av merker, kommer sikkert til å bli tatt bort en dag, skal jobbe vidre på bilen andre vintrer(5 bolt understell, og turbo)

Skrevet

satt i blokka, toppen, og toppstykket i dag for å se hvordan plassen blir, og hva som må modifiseres, slik den er nå passer iallefall ikke panseret på. er det derfor folk senker traversen??

må lage ett eget vannkjølesystem, da thermostathuset ikke passer på(litt for trangt)

men men, her er iallefall noen bilder.

i262133742_48697_5.jpg

i262133624_98130_5.jpg

i262133852_96813_5.jpg

i262134274_1726_5.jpg

dette skrev jeg ut fra den nye printeren min:)

i262157176_31729_5.jpg

i262157100_87778_5.jpg

i262157536_18590_5.jpg

i262157243_76191_5.jpg

i262157280_64505_5.jpg

i262157460_50687_5.jpg

i262157351_89229_5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...