Bmw345tic Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2006 vet det, hehe, hun er fantastisk:) hun har faktisk peiling på bil også. det var hun som skiftet rådelager og veivlagre også. håper ikke det blir motorhavari, hehe.
R.E.H Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 heilt sinnsykt bra prosjekt.. ser velig bra ut dette! må følge med på dette..hehe...
mOMOe Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 må få lært dama mi sånna ting jeg også tror jeg, så kan hu være med å ordne bil, istede for å klage på at jeg er mer på verkstedet enn hjemme
stian329 Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Vel etter min mening så skal man være i garasjen med kompisene mens kvinnfolket skal holde senga varm i tillegg til ha å middagen klar når du kommer hjem fra garasjen. For øyeblikket lager jeg maten min selv.
Bmwfanatic Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 stian: du har ett poeng der.. vil ikke att det skal lukte vinkelsliper og lakk av dama mi..
Bmw345tic Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2006 kommer flere bilder i morgen, hadde ikke med kameraet. på mandag kommer pakken fra koed, blir morro. kommer også en fra osbildeler. bestilte deksler til:gasspjeld, fordelerlokk, feste til lmm, deksel til lmm, orginalt luftfilter m 90graders belg. delsek til ledningsnett over fuelrailen. godkjenningen skal være lik alpina b6 3.5S. senere vil det bli bi-turbo.
Bmw345tic Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 da er bensintanken tatt av, samt hele understellet bak. skal sette på nye slanger til bensinsystemet, og rengjøre og tectylere alt under. understellsdelene er nå lakkerte. sort og rødt. pakken fra koed kommer i dag håper jeg. skal samtidlig få tak i plate for å sveise igjenn rusten med. søknaden til biltilsynet er nå levert, men mannen har såklart ferie. brembo bremsene fra pure-pf.com blir sendt i morgen. SELGES: Har ett sett med dørdeksler i sort skinn tilsalgs, passer e30 4 dørs. alle er meget fine. KJØPES: Noen som har det store dekselet over føttene på førersiden?? Det midtre ramma i dashbordet, der det er plass til stor klokke ved siden av cd spilleren? deksel i hanskerommet som skjuler hjernen?
NeonMuffler Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 mye jobb å ta ut hele dashen + alle ledninger?
Bmw345tic Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 nja, fort gjort hvist man har gjort det før. tok av rattet, ut med speedoen, noen skruer og deksler i hanskerom og under førersiden. ikke mye ledninger, bare det til nødblinken og det der. tror jeg har haynes repair manual til bmw e30 på acrobat reader. få mailadressa di så kan jeg sende hvist jeg finner fila:)
Bmw345tic Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 da kom pakken fra koed, det er som julften når slike pakker kommer. fikk: bærekuler ved fjerben bærekule ved forbro bærearmsforing stabillisatorledd bak. stabillisatorledd forran bremseskjold bak sorte linselykter m tuv. blinklys for, hvite m tuv blinklys side m tuv plate bak nr plate(88 look) motorroms lister gearkule///m med skinbelg + kabel har også fått fra gs: nyrer m-logo mattesett oljefilter bensinfilter gummiforing m beslag til stabstag front. feste til foring mellom stabstag og bærebroa. dette er bestilt i dag bremseskiver bak bremseslanger bak 2 set. bremseslanger forran bremserørsett clips til bremserør bremse t-stykke gummi til fjærer, topp og bunn gummi belg til bensinpåfyllings rommet bagasjeromsmatte m-logo kufangerbeslag skiltlys. dette kommer: brembo bremser forran.
Bmw345tic Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 da er alle foringene på understellet skiftet ut, og montert på igjenn. bare å vente på brembo kittet fra pure-pf. begynte å plaste litt på den ene framskjermen i dag, blir mye areid på den. men man må jo begynne en plass. NOEN SOM HAR DEKSELET OVER FØTTENE PÅ FØRERSIDEN????? kjøper om det er fint. noen som har forslag på felger som jeg skal bruke, må være minst 17x10, og 8.5 eller 9x 17. tenkte på borbet a,tsw imola, eller brock b1, vil ha kant, men det er så mange som har. hvis noen lurer på hvorfor jeg vil ha 17, så er det fordi det er billigere felger, billigere dekk, og jeg får det godkjent.
cornelius Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 du har ikke bygget om til 5-bolt da, istedet for org 4-bolt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå