Bmw345tic Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Skrevet Desember 23, 2006 koster allerede 9500 komplett.
sfh Skrevet Desember 23, 2006 Skrevet Desember 23, 2006 er det bare mig eller..hvilken type har du sett på ?
Bmw345tic Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Skrevet Desember 23, 2006 det er vel bare mig, kan ikke ha annet enn 230v 1-fase. har ikke tilgang til noe annet. men jeg skal heller ikke sveise alu, men rustfritt hadde vært kjekt, er det ikke bare å skifte tråd og gass så går det og sveise det da?
sfh Skrevet Desember 23, 2006 Skrevet Desember 23, 2006 får mye rart i 1fase.. jeg bruker (til jeg finner inverter som har ac/dc) en bærbar inverter for vanlig pinnesveis som jeg bruker med tig-slange settet kjøpt hos biltema. dette utstyret er jo knall til rustfritt, og alu om du har alt. mig har en lei tendens til å kunne skvette litt glødende perler rundt omkring..ikke noe særli å få på ting som skal poleres hehe.. på mig`en er det bare å putte i hvilken som helst tråd etter hva du skal sveise, svartstål/rustfritt/alu, og bruke gass som passer til tråden. jeg har aga mison AR som passer til alt, kan vere litt trasig å +-bruke på svartstål. http://www.aga.no/international/web/lg/ ... nd_misonar
Bmw345tic Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Skrevet Desember 23, 2006 ok, tenkte at når jeg først kjøper et sveiseapparat så kjøper jeg esab, pga at det er kjent. og kjøpe nytt pga garanti. kommer til å bruke det til rustsveising med det første, liker ikke å låne apparat tillfelle det går i stykker. hvilken pris er det på mison ar gassen da?
sfh Skrevet Desember 23, 2006 Skrevet Desember 23, 2006 esab er ikke det verste, men syns det er litt for mye peng..litt peng for merket også vil jeg tro..hehe.. har ikke sjekka markedet i det siste men det finst sikkert mye rart der ute for en billigere penge og som virker minst like bra og minst like lenge. brodern hadde et billig-apparat i over 10år, men sjefen kasta det for det såg ut som skrap..hehe... har esab 3fase mig på jobben, ganske nytt å lite brukt under 1rull. men det trøbler det også en gang iblant.. til rustsveis er det jo seff best med mig, har jo brukt noen meter med tråd på min e30..og har noen meter til å sveise..senere..en gang..jeg gidder..hehe.. jeg betalte litt over 3000 for flaska, så koster det vel 5-700 å fylle på den. blir litt lite med en 5l flaske om man skal sveise mye, men man får ikke lov til å eie større.. jeg kjøpte flaske for jeg gidder ikke å betale leige på noe som man ikke bruker så mye..å ei heller tjener peng på..enda..heh.. men så har jeg en kompis som driver verksted så han fyller flaska til meg for et par lapper.. på tess koster det like mye å fylle opp min lille flaske som de største flaskene.. tåpelig spør du meg.. og hva det koster å leige flaske husker jeg ikke. men har jo vert prøvd å bruke/punkte med rør-tråd/fluss-fylt tråd uten bruk av gass, og såvidt jeg vet har det virka oki.
Bmw345tic Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Da har jeg innvestert i: Defa komplett alarm 821x. xxx sportsratt. 220,- shortshift. 305,- Bmw OBC med ledningsnett. 1200,- Cruice kontroll. 1130,- Xenon ombyggings kit. 936,- M-tech pedaler. 175,- alpina alu plate 250,- støtdemper oppheng bak 150,- blir også defa warm up.
Bmw345tic Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 fikk div deler i dag, monterte tankmåleren i den nye bensintanken.
SteffenM2 Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Er ikke senter bolt felger vel? Rått prosjekt!
Maloi Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Syke, syke syke mann Sinnsykt kult prosjekt! Og du er uffatelig flink!!! Bra det går unna.. gleder meg til å lese mere Hvor kjøpte du elefant jekken ? Å mye måtte du betale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå