Gå til innhold

skilter dl88888

Mr_Tran
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er ikke noe å "sorry'e" seg for, men et lite tips om at punktum, komma og shift-knappene fungerer og gjør det lettere for andre å lese.

Det er ikke sms-melding du skriver...

Altså;

Du skal nyregistrere (sette skilter på en bil som ikke har hatt skilt i norge før) og ønsker tallene xx 88888 :?:

Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å "sorry'e" seg for, men et lite tips om at punktum, komma og shift-knappene fungerer og gjør det lettere for andre å lese.

Det er ikke sms-melding du skriver...

Altså;

Du skal nyregistrere (sette skilter på en bil som ikke har hatt skilt i norge før) og ønsker tallene xx 88888 :?:

Stemmer det?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke tillatt å velge bokstavkombinasjon fritt uavhengig av den geografiske plasseringen av den traffikkstasjonen du benytter deg av for en tid tilbake? Eller ble det aldri noe av? Hvis det er så må det jo være mulig å se hvilke tallkombinasjoner som er mulige ihvertfall og så velge en "bra" kombinasjon ut av det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BN 23666 på e30`en min...Og målet er å få den til å gå som satan..

Men nå om dagen går bare alt til hælvete..

:) Ble jo litt artig ord sammensetning der jo.. :D Ikke at det er så artig med bilen din da dessverre..

Skal go som satan, men går bare til helvete om dagen.. :) Nice one. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem her i forum som har den fineste reg nr og se på. jeg selv hadde bd14411 helt greit.

Personlig mener jeg at jeg har de fineste reg. nr her på forumet på mine biler.

Reg nr: Bil

M3 GT - M3 GT

M3 CSL - M3 CSL

LY 22444- 3,0 Csi

H 010111- 525 TdsA

Kanskje ikke så rart, siden bare en av de er norske... Hadde Norge vært litt smarte, kunne vi tjent masse penger på personlige bilnummer. Slik som i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ble jo litt artig ord sammensetning der jo.. :D Ikke at det er så artig med bilen din da dessverre..

Skal go som satan, men går bare til helvete om dagen.. :) Nice one. hehe

Var jo litt gjennomtenkt da.

Men gøy at det er en sånn bil som har nummeret,og ikke en 316 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få bokstaver, uavhengig av hvor du bor, men du kan ikke få velge nummer. Jeg var forholdsvis heldig, da jeg sa jeg skulle ha TL reg på min nyimporterte M3GT, siden det er initialene mine, å da jeg hentet skiltet, så hadde jeg fått TL 23560, å de 3 midterste tallene 356, er antall produserte av M3GT 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men følger ikke reg. nr bilen? Da kan du vell ikke kjøpe det nummeret kan du det?

Stemmer det Lien, reg nummer følger bilen, men på nyimportert bil kan du få ka bokstaver du vil.

I Tyskland og i England er Reg nummer ein personleg eigendel, og du kan ha samme reg nummer på ka bil du måtte ønske (BMW, Ford etc.), og selge det vist du blir lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...