Mr_Tran Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 ok sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Stordalen har ihvertfall DL10000 og DL30000 på to av sine, henholdsvis SLR og CLS. Kanskje han bare var heldig siden det ikke er lov å reservere regnummer...not En heldiggris med en Corolla har DL20000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Det er ikke noe å "sorry'e" seg for, men et lite tips om at punktum, komma og shift-knappene fungerer og gjør det lettere for andre å lese. Det er ikke sms-melding du skriver... Altså; Du skal nyregistrere (sette skilter på en bil som ikke har hatt skilt i norge før) og ønsker tallene xx 88888 Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Det er ikke noe å "sorry'e" seg for, men et lite tips om at punktum, komma og shift-knappene fungerer og gjør det lettere for andre å lese.Det er ikke sms-melding du skriver... Altså; Du skal nyregistrere (sette skilter på en bil som ikke har hatt skilt i norge før) og ønsker tallene xx 88888 Stemmer det? ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 hvem her i forum som har den fineste reg nr og se på. jeg selv hadde bd14411 helt greit. i norge er det kun 2 bokstaver og 5 tall en kan velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Ble det ikke tillatt å velge bokstavkombinasjon fritt uavhengig av den geografiske plasseringen av den traffikkstasjonen du benytter deg av for en tid tilbake? Eller ble det aldri noe av? Hvis det er så må det jo være mulig å se hvilke tallkombinasjoner som er mulige ihvertfall og så velge en "bra" kombinasjon ut av det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 DL90000 er uregistrert. Madammen har LY44404 på Sportagen. Er ikke så gærnt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 BN 23666 på e30`en min...Og målet er å få den til å gå som satan.. Men nå om dagen går bare alt til hælvete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 BN 23666 på e30`en min...Og målet er å få den til å gå som satan..Men nå om dagen går bare alt til hælvete.. Ble jo litt artig ord sammensetning der jo.. Ikke at det er så artig med bilen din da dessverre.. Skal go som satan, men går bare til helvete om dagen.. Nice one. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 hvem her i forum som har den fineste reg nr og se på. jeg selv hadde bd14411 helt greit. Personlig mener jeg at jeg har de fineste reg. nr her på forumet på mine biler. Reg nr: Bil M3 GT - M3 GT M3 CSL - M3 CSL LY 22444- 3,0 Csi H 010111- 525 TdsA Kanskje ikke så rart, siden bare en av de er norske... Hadde Norge vært litt smarte, kunne vi tjent masse penger på personlige bilnummer. Slik som i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Ble jo litt artig ord sammensetning der jo.. Ikke at det er så artig med bilen din da dessverre.. Skal go som satan, men går bare til helvete om dagen.. Nice one. hehe Var jo litt gjennomtenkt da. Men gøy at det er en sånn bil som har nummeret,og ikke en 316 eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Du kan få bokstaver, uavhengig av hvor du bor, men du kan ikke få velge nummer. Jeg var forholdsvis heldig, da jeg sa jeg skulle ha TL reg på min nyimporterte M3GT, siden det er initialene mine, å da jeg hentet skiltet, så hadde jeg fått TL 23560, å de 3 midterste tallene 356, er antall produserte av M3GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Men følger ikke reg. nr bilen? Da kan du vell ikke kjøpe det nummeret kan du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Men følger ikke reg. nr bilen? Da kan du vell ikke kjøpe det nummeret kan du det? Stemmer det Lien, reg nummer følger bilen, men på nyimportert bil kan du få ka bokstaver du vil. I Tyskland og i England er Reg nummer ein personleg eigendel, og du kan ha samme reg nummer på ka bil du måtte ønske (BMW, Ford etc.), og selge det vist du blir lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 iom med skilter følger bilen er du nødt til å kjøpe hele dritten. litt overkill for å få et skilt? mener det går en 7-serie her jeg bor med 99999 eller 88888 på skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå