Bmw4life Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 vurderer å selge min Sherco 250 01mod, har akk hatt den i deler å sett om d var noe som burde byttes på den, men alt så veldig greit ut, har litt problemer med å få luftet clutchen igjen nå, men dette er selvfølgelig fikset før salg. selges for 18000 men åpen for bud. selges fordi jeg rett å slett ikke har tid til den lengre, alt tiden min går til bilen å byggingen av den+ skole, dvs veldig lite tid til trialen. utoli morro leketøy.
Kjell Rune Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 kan du slenge inn noen bilder eller?? kan og sende på kjellds@gmail.com... hadde en slik en gang men solkte den til fordel for bil 1 år gammel.. kunne godt tenkt meg ny trial sykkel for og leke meg litt med.. er den mye bulkete og fått mye skrammer i ramma og tank eller ser den grei ut???
Bmw4life Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 den har vel ikke noe bulker, men man ser jo at den er brukt. skal slenge inn noen bilder snart!
Bmw4life Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 bump. sorry at jeg ikke fikk tatt noen bilder, skl få sendt noen bilder til de som sender meg en mail da jeg ikke vet hvordan jeg legger de ut her..
Mirakulix Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Du legger de opp ved hjelp av http://www.imageshack.us så trykker du her på ny forum post, velger 'img' og limer inn den nederste linken/url'n du fikk på imageshack. og trykker 'img' en gang til. da skal det blir noe ala
Bmw4life Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 er d noen her jeg kan sende bilder til som kan legge de ut her på post'en min!`?
Glennski Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Etter 4 år? Er vel en liten sjangs for at den er solgt vel
Bmw4life Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 den er faktisk ikke solgt, men den er temmelig i deler, den sviver ikke helt som den skal lenger. men den er på bedringens vei, skal slenge ut noen bilder å greier når den blir ferdig. har ikke skrudd på den på 3 år, men en kammerat holder på med den for tiden faktisk.
stian1990_2 Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Hahaha, fantastisk og ta opp en 4 år gammel tråd..
opeth84 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 jøss. uventa. hadde aldri trodd denne var til salgs videre. bilder blir bra ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå