Chriso Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Er det bare meg, eller har R32 et voksent lydbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Go lyd der i gården ja, og jeg ser nå at jeg faktisk gleder meg litt til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Joa, fin lyd i R32'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Skikkelig deilig lyd i den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 vil ha åsså en liten golf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 åsså en liten golf! Liten og liten.. De siste generasjonene av Golf har vokst seg ganske store, og R32 har vel en egenvekt på nærmere 1600kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Har hørt denne bilen gi på ganske så bra ut i fra et lyskryss her i bergen. Sinnsykt fet lyd i den bilen der.. Pen originalt var den også. Men det bør den være til å koste en halv mill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Kan jo hive ute denne i samme slengen.. Men DSG ødelegger litt for lyden, fordi den ikke tillater å la motoren bli presset i lavt turtall, og da forsvinne litt av den dype "take-off" lyden. Edit: eller kanskje det bare er meg som er manuel-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Digg lyd! Folk gleder seg til vinteren her ja...hehe, stakkars dere med 60 senk, M-front og catkiller. Blir ikke dere provisoriske snøploger eller no'? Vinter'n kan bli dyr. Tanken slo meg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Digg lyd! Folk gleder seg til vinteren her ja...hehe, stakkars dere med 60 senk, M-front og catkiller.Blir ikke dere provisoriske snøploger eller no'? Vinter'n kan bli dyr. Tanken slo meg bare... Jeg har en anelse at fronten min vil fungere som plog gjennom vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå