Aguilera Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Turtle wax`n var noe dritt å smøre på, men resultatet ble kjempebra Bruker du den grønne boksen med gult lokk? Ikke bestevenn med dørlister etc. Kjøpte en rød flaske flytende Turtle. Husker ikke navnet, men blei overraska at det ikke smitta over på alt svart. Utrolig enkel å smøre på og tørke av. Og det blei så blankt og glatt atte Nei, dette var en helt rød boks med rubbing. Skikkeli graps, og ikke heeelt venn med listene har jeg sett nå i ettertid ja Sånn ellers, takker for feedback Skal få ut noen skikkelige bilder når sola titter frem igjen, har blitt ganske pen etterhvert, men mangler enda et par ting. Dere får komme med synspunkter når jeg får tatt bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hvordan gikk det med de ripene du hadde fått, klarte forus bilpleie å fjerne dem? PS nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Hehe, de fikk fjerna - ei, så den første I i H viser enda, men ikke så godt som den gjorde da. Heelt bort gikk det jo ikke viss jeg skal leke perfeksjonist, viss du kikker nøye, så kan du skimte noe der, men da skal du være rimelig nerme også Heldigvis bor jeg ikke der lenger, så jeg slipper drittunger som tagger på den om nettene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Pen bil, men mangler tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå