gkjernaas Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Har nylig handla meg e46 328 Ci, og har en org. GT-vinge til e36 liggende hjemme... Noen som har peiling på om det er fint med den vingen på en e46 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 passer den da? viss ikkje so må du si ifra fint å hatt den på coupen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 vis du har den liggende så er det jo bare og prøve å se... legg ut bilder så få vi også se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Det går en Ci i distriktet her med GT-vingen, men jeg vet ikke om den er orginal elller ei. Om det er noe fint er en annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 eller selg den. jeg er i såfall int i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Eller selg den til meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Her har dere noen bilder av hvordan det blei seende ut da jeg bare la den på lokket! Passer ikke helt, men ser ikke på tilpasningen som noe problem! Er bare redd for at den skal bli litt harry på e46... De bilene skal jo liksom være stilrene og ikke ha for mye dill! Er no annet med e36... Tross alt de vingen er lagd til! Planen var å handle M-tech og 18" eller 19" til bilen og... Men blir nok ikke før våren, da det er ugunstig på vinterstid! Men om noen virkelig er int. i å kjøpe vingen, så gi meg noen bud da! Syns det blei no rart jeg da, men trur det er lester/FK som lager GT-vinger til e46, så veit det blir brukt... Bare usikker på om det blir finere med en vanlig M3 vipp!? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Jeg stemmer for M3 spoileren eller ingen ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 tror du heller skal selge den, har du hatt en stylet bil så hadde det vært en anna sak. M3 lista er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 forsåvidt enig, men skulle ikke hatt på vingen før M3-fangern og resten rundt hadde vært på og! vurderer ikke en gang å sette den på sånn som bilen er nå... det ville sett helt på trynet ut! men om noen vil ha den, så vurderer jeg bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B M W Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Du kan få kjøpe en original hekkspoiler som jeg tok av min E46 328CI. Deb er lakkert svart, cosmossvarz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 tror du heller skal selge den, har du hatt en stylet bil så hadde det vært en anna sak.M3 lista er tingen Enig, M3 lippen passer mye bedre. Den GT vingen ble litt voldsom til en E46 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Den passer ikke inn med linjene på E46, den har mye mykere og rundere linjer en E36, som er litt mere kantete. just my 2 cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Blei ikke så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå