Gå til innhold

Kjøp av E46 320


Odd-M
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvekjørte en E46 98 320iA i går kveld, som jeg vurderer å kjøpe.

Bilen var utrolig god å kjøre men hadde en grusom tendens til å spore, særlig til høyre, pga takkfallet. På slett veg gikk den rett frem. Er dette et vanlig fenomen med breie dekk (225/45-17)?

Ellers syns jeg automatkassa hadde vanskelig for å bestemme seg for hvilket gir den skulle bruke i drive. Inn i bakker holder den på det høyere giret og drar litt tungt, men så snart jeg går litt av gassen så girer den ned. Burde det ikke være motsatt? Min E34 520iA oppfører seg iallefall ikke slik. I sport-funksjon fungerte alt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert slakke i bærebru eller i styringen. Noe som er et kjent problem i disse bilene. Har automatkassen vanskelig for å bestemme seg, er det et sikkert tegn på at den er slitt, og bør skiftes.

Jeg har en 99 mod 323IA til salgs hvis du har lyst på skikkelig motor. Den har ALT utstyr og gått utrolige 88000. Den er like kompakt som ny.

Min mail er liensadress@hotmail.com. Du må nok regne med å betale litt mer for min enn for den du var ute å prøvde da men.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aktuelle bilen jeg har prøvekjørt har lignende historikk og km-stand, 2 år eldre, ikke fullt så mye utstyr (minus Navi/TV, stor computer, xenon, mulitfunksjonratt, cd-skifter) og selger opplyser 160.000,- med godt prutningsmonn. Har sett fullt utstyrte og lite kjørte 323 av samme modell som din til omtrent samme pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...