Mauro Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Hei, I dag skal jeg gå til innkjøp av litt kicker å snacks. Lurte derfor på om det er noen her som kan gi meg en god pris på en MDF plate Eller om noen har noen store nok rester som de vil selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Evt om noen i Kr.sand område selger MDF innenfor jobben sin, så hadde det vært greit med en "bimmers-pris" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porri Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 vel det skal da ikke koste alt for mye, jeg kjøpte 2 stk plater på 2.44m x 1.2m for 300kr per plate, du burde bare høre hva det koster hos noen som har det inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Maxbo hadde det inne, men det kostet 750,- pr plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Tror jeg betalte 280,- for 2.40x0.60 hos Coop Bygg for en stund siden. Så du kan sjekke der hvis en slik plate holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Kommer jo mere ann på tykkelsen det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Eh, ja, tror det var 21-22mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Den til 750,- var 19mm, men tror det holder. Skal ut å handle den om ikke jeg finner en annen plass hvor de kanskje har i 20-21mm og litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Det er ganske dyrt.. Neste plate er 22mm. Jeg kjøpte 25mm for en liten stund tilbake. Da kostet dem 480kr pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 ble det noe annlegg på deg, og hvor i kr.sand handlet du utstyret isåfall? er vell ikke bare bilradiospesialisten som selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 kan skaffe MDF plater billige jeg gjennom jobben min,evnt rester GRATIS!!! PM om noen vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 kan skaffe MDF plater billige jeg gjennom jobben min,evnt rester GRATIS!!!PM om noen vil ha... Flott å vite nå som jeg har brukt 750,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 kjøp kapp på kjøyta sa jeg jo til deg din mongo:P betalte 200kr for mer en nokk til ei kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 kjøp kapp på kjøyta sa jeg jo til deg din mongo:P betalte 200kr for mer en nokk til ei kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det sa du ikke pus <3 Ellers hadde ikke jeg kjøpt på Maxbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå