krza Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Noen som har peiling hvordan man fester FK Automotive blinkers på e46 coupe? bestilte slike nettopp, men fikk de alldeles ikke på, virket ikke som om de passet i det hele tatt.. etter langt om lenge knakk selvfølgelig festet på den ene blinkern.. siden de kostet 750 kroner er det jo litt interessant om jeg får disse returnert!? noen som har festet slike før, eller har peiling? å skifte blinkers bør vel være verdens letteste sak i grunn, men nei
krza Skrevet September 18, 2006 Forfatter Skrevet September 18, 2006 dette er da blinkerne de har på GS bildeler!
|Andreas| Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Jeg har montert sorte FK blinkere på min E46 coupe. De passet egentlig ganske bra, bortsett fra på høyre side. Den blinkeren vil liksom ikke helt inn, så den stikker ca 2-3 mm ut. Man kan ikke se det, med mindre man studerer blinkeren. Jeg har hørt fra ///Magnus på forumet at når han skulle sette på samme blinkere knakk dem også.
|Andreas| Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 Sånn ble det på bilen min I linken under kan du lese litt mer om passformen til FK blinkerne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... ht=#292159
hagenisse Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Jaså, så passformen på FK-ting er råtten på E46 også...
|Andreas| Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Jaså, så passformen på FK-ting er råtten på E46 også... Er det dårlig passform på andre modeller også?
hagenisse Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Passform og kvalitet er ikke helt greia på E36 iallefall nei..
aUDUN` Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Mine knakk begge 2 da jeg monterte de(E36).. Plastikken på FK blinkersene er jo sprøere enn kjekks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå