jcvold Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 du kødder ikke med en z4 eier.noen kanadiske bøller følger etter en Z4 for å banke opp eieren bare fordi han er rik og kjører bmw,de har balltre,men hva har BMW eieren? hehe http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=146186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Beklager å måtte si det,men du er sent ute.Ble postet for en drøy måned siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Mhm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 ikke sett den før nå jeg.. hehe.. hadde ikke så mye mer å si på slutten der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 men den var jævli bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 herlig film. Farlig å tulle slik... man vet aldri hva slags folk man kødder med. Han kunne vært hakket galere og avfyrt ett skudd. Så da har vi fått bekreftet at ikke alle som kjører Z4 er homo eller kvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Genialt Faen for no misunnelige bønder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 men den var jævli bra!! Ja, konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Bare jeg som syns den er fake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaggy0ya Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 synes ikke d var så veldig spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Bare jeg som syns den er fake? Er enig med deg....ser litt suspekt ut. Legg merke til hvor rolig hun dama er når hun går mot kameraet f.eks.... Virker tillaget spør du meg. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Så heftig ut, men ja, det ser litt tillaget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hadde håpet han skulle demonstrere bakhjulstrekk på grusveien jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 ja,hvist jeg hadde den Z4`en så hadde jeg nok lagt meg i 250 km/t og lagt bak meg de redneck`ene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Den hadde jeg ikke sett før! Artig å se på. Kan godt være kona hans sin bil, så myten om at det er homser og damer som kjører Z4 er enda ikke avklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå