Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  bimmerdude skrev:
Går sikkert fint å hente ut 700 HK av en M10B18 eller hva de heter med helt orginal innmat.

Saken er at det ikke holder så lenge.. kanskje en måling på rulla eller noe. Og 700 HK holder ikke lenge uansett hva slags innmat man har.. alltid noe som ryker konstant på slike prosjekter.

Var noe sinnsykt akselerasjon på den bilen når man ser på de videoen. Kanskje ikke så dum kombinasjon allikvelel med Opel motor og E30 karrosseri.

Går unna ja ;) .. men denne motoren er solid.. denne her har jo holdt siden 2003+- hvis jeg ikke husker feil ..

700hk med orginal innmat er umulig uansett!.

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  CrZyWiz skrev:
Du snakka i at man ikke kunne gjøre det med en 4syl 2l BMW motor, det kan du jo ikke vite eller påstå når de ikke lagde det engang...blir bare for teit

d finnes 2 liters 4 syl bmw motor.hadde d i min e 21. 78 mod

Skrevet
  brusern skrev:
  bimmerdude skrev:
Går sikkert fint å hente ut 700 HK av en M10B18 eller hva de heter med helt orginal innmat.

Saken er at det ikke holder så lenge.. kanskje en måling på rulla eller noe. Og 700 HK holder ikke lenge uansett hva slags innmat man har.. alltid noe som ryker konstant på slike prosjekter.

Var noe sinnsykt akselerasjon på den bilen når man ser på de videoen. Kanskje ikke så dum kombinasjon allikvelel med Opel motor og E30 karrosseri.

Går unna ja ;) .. men denne motoren er solid.. denne her har jo holdt siden 2003+- hvis jeg ikke husker feil ..

700hk med orginal innmat er umulig uansett!.

Brusern: sA ikke du baki her at den motoren har orginal innmat? Ellers så stemmer det som du sier, 700hk med orginal innmat holder ikke i en 4-syl motor

Skrevet
  Bimmerlars skrev:
  brusern skrev:
  bimmerdude skrev:
Går sikkert fint å hente ut 700 HK av en M10B18 eller hva de heter med helt orginal innmat.

Saken er at det ikke holder så lenge.. kanskje en måling på rulla eller noe. Og 700 HK holder ikke lenge uansett hva slags innmat man har.. alltid noe som ryker konstant på slike prosjekter.

Var noe sinnsykt akselerasjon på den bilen når man ser på de videoen. Kanskje ikke så dum kombinasjon allikvelel med Opel motor og E30 karrosseri.

Går unna ja ;) .. men denne motoren er solid.. denne her har jo holdt siden 2003+- hvis jeg ikke husker feil ..

700hk med orginal innmat er umulig uansett!.

Brusern: sA ikke du baki her at den motoren har orginal innmat? Ellers så stemmer det som du sier, 700hk med orginal innmat holder ikke i en 4-syl motor

motoren har ikke bare orginal innmat!... 4syl 700hk motor med orginal innmat er umulig uansett vil jeg påstå.

Skrevet
  brusern skrev:
fungerer nok den motoren der også.. :wink:

Det er bygd 4syl opel motorer med 1400+hk .. men det er en motor som jeg antar ikke holder 100år med en sånn effekt, mener også at det var en 2.2liter

Meste parten av delene som blir brukt for og bygge motoren er også GM sine deler...

http://www.gm.com/company/gmtunersource/html/race_shop_build_book.htm

Det gjorde BMW med en 1,5l :wink: Det er motoren over her btw

Skrevet
  Bimmerlars skrev:
  brusern skrev:
fungerer nok den motoren der også.. :wink:

Det er bygd 4syl opel motorer med 1400+hk .. men det er en motor som jeg antar ikke holder 100år med en sånn effekt, mener også at det var en 2.2liter

Meste parten av delene som blir brukt for og bygge motoren er også GM sine deler...

http://www.gm.com/company/gmtunersource/html/race_shop_build_book.htm

Det gjorde BMW med en 1,5l :wink: Det er motoren over her btw

btw ikke mye orginal bmw deler i den motoren der.

Skrevet
  brusern skrev:
  Bimmerlars skrev:
  brusern skrev:
fungerer nok den motoren der også.. :wink:

Det er bygd 4syl opel motorer med 1400+hk .. men det er en motor som jeg antar ikke holder 100år med en sånn effekt, mener også at det var en 2.2liter

Meste parten av delene som blir brukt for og bygge motoren er også GM sine deler...

http://www.gm.com/company/gmtunersource/html/race_shop_build_book.htm

Det gjorde BMW med en 1,5l :wink: Det er motoren over her btw

btw ikke mye orginal bmw deler i den motoren der.

Blokka kom fra M10, altså en blokk som ble brukt i biler folk kunne kjøpe. Var BMW Motorsport som bygde den. Mener du at opel motoren med 1400hk hadde orginale opel deler som bestefaren til jensemann hadde i Kadetten sin?

Skrevet

1400hk motoren er jeg ikke helt sikker på hvilken deler som er brukt, jeg tviler på at det er igjen så mye org deler.. men motoren brukte mest GM deler.. jeg veit ikke så mye om 1400hk opel motoren

men i f.eks i 700hk 2l 4syl motor kan man bruke endel deler som motoren kom med org..

Skrevet

som på en motor til en bekjent :

c20let-2.jpg

c20let-1.jpg

c20let-dyno.jpg

684hp @ 8000rpm :: 667nm @ 6800rpm første bremsing, der stoppa de nå men neste år kommer enda grommer tall

blokk 100% org

veiv 100% org

olje pumpe org

org kammer kan man bruke

opel toppakning kan man bruke

osv osv..

han med den bmw opelen kjøerer faktisk modifisert motronic til og med..

Skrevet

Man bruker det der org. på BMW motorer på slike effekter også.. :roll:

"stempler, ventiler og sånt må såklart byttes" eller hva du skrev, er jo dette alle må bytte. Stempler, råder, porting, ventiler++ Så å skryte av opelmotore er ikke noe vits i når "alle" andre klarer det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...