Christopher R Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Bilder fra treffet hadde vært fint!! Bildene fra mitt kamera ble helt ubrukelige ettersom "fotografen" ikke kjente kameraet. MEN film har vi Den blir redigert nå om dagen, og blir lagt ut så fort jeg finner serverplass.. Hvis dere har bilder, legg dem ut her da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Christopher R, send meg film så skal jeg legge ut. Har fått litt bilder fra [space] som jeg skal få lagt ut snart, men søker mer bilder fra de som har tatt! Bare å sende på gr@bimmers.no (maks 100MB per mail) eller så avtaler vi annen overføringsmåte. Selv om vi foretrekker å ok bilder, så husk det at for de som har blitt tatt bilde av, så er et dårlig bilde bedre enn ingen bilde! Jeg er utrolig bitter for at jeg ikke fikk rukket å ta med meg kameraet før jeg ble kjørt ut til flaggpost.. trodde ikke det skulle bli så langt strekk. Kunne tatt _mye_ bra bilder der ute. Håper noen med bra kamera og fotointeresse tar på seg en flaggvakt neste gang, det er kongemulighet til å ta masse bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Har lagt ut bilder fra [space] under Happenings. De kan forøvrig klikkes på en ekstra gang for å få de enda større.. Men det må da være flere som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Men det må da være flere som har bilder? Det bør det være! Så opptil flere med kamera, spesielt i "slakter`n". Hvem var det som stod inne på gresset i langsvingen? Så ut som han hadde utstyret i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Kanskje det var Chrzz? Han har i hvertfall bra med kamera utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Tror ikke ChrZZ var til stede.. men det må da ha vært masse folk som har tatt bilder, eller? Jeg fikk knapt sett i depoet, så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Var en del som tok bilder ja, men det kan jo også være noen som ikke er medlem her på bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 jeg var der og tok en del bilder... kommer bilder om ikke lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hvem var det som stod inne på gresset i langsvingen? Så ut som han hadde utstyret i orden.. det var meg bare synd det ble mørt då fort jeg kom inn på gressetm så ble ikke så mange bra derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Dekaltrimma 328 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Snodig den der. Alpina-merker, schnitzer felger, m3 gt-styling, ferrari (!?) ratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Og ei jente bak rattet om jeg fikk med meg rett.. Artig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Står " ///Bäte " i grillen på den også. Noen som vet hva det er for noe? En kamerat har også slike merker på sin e30 325im. Er det et verksted i Tyskland eller noe? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Står " ///Bäte " i grillen på den også. Noen som vet hva det er for noe? En kamerat har også slike merker på sin e30 325im. Er det et verksted i Tyskland eller noe? Noen som vet? Er en bmw forhandler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Og ei jente bak rattet om jeg fikk med meg rett.. Artig det. Det stemmer! Hun hadde akkurat registrert bilen, tror faktisk det var i går hun sa hun gjorde det. Morsomt at det kommer jenter for å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå