R Andersen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Vegar: Kjekk som vinterbil. Billig forsikring og jeg fikk den billig. Starter og går, men den er jo like spennende som å høre Aylar synge, så derfor kommer jeg nok til å selge den ene M3`n og Passelat`n til våren for å skaffe meg en nyere og mer praktisk BMW. Holder på å pusser opp hus, så den får duge som oppussingsbil inntil videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Vegar: Kjekk som vinterbil. Billig forsikring og jeg fikk den billig. Starter og går, men den er jo like spennende som å høre Aylar synge, så derfor kommer jeg nok til å selge den ene M3`n og Passelat`n til våren for å skaffe meg en nyere og mer praktisk BMW. Holder på å pusser opp hus, så den får duge som oppussingsbil inntil videre.. Høres fornuftig ut.Kan ikke skjemme ut boligtomten med slikt skrap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Cecilie: Det heter Alpina, ikke Alphina.. Litt ordblind... sorry... detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hei Kjetil!!!Det var synd at Linn ikke fikk kjørt noe også. Men det er vel ikke lett når men også må passe bikkja. Vi får vel ta det igjen senere. Du får hilse... Hei Cecilie! Det var synd jeg ikke fikk kjørt noe på mandag ja. Får skaffe en til å passe bikkja neste gang, også skal jeg ta med min egen bil Hei Linn!!! Det ble ikke mye til jenteheat iallefall, hehe Du får pushe bikkja på Kjetil neste gang hvis du skal få kjørt noe. Eller la den være hjemme... Selv og Vito er aldri så søt... Sikker på at bikkja er oppkalt etter navnet på klassikeren til Mercedes, hehe... kom ut av skapet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ang Alpinan: Var ikke den nettopp tatt inn fra tyskland? Da er det vel bare å sjekke hva som ble betalt i avgifter Øh, sant nok... men vi dekket til Alpina-merket på innsuget... og han som tok den inn for meg godsnakket med biltilsynet... men jeg har ALDRI påstått at det er en Alpina... som sagt jeg vet ikke... er ikke noe problem for meg hva som er i motorrommet... liker bilen uansett jeg... og den drar godt nok om det er 192 også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hei!!!Dere må ikke mobbe min lille røde juvel... Jeg ser at det er noen kommentarere om bilen min på siden. Jeg dro og hentet den samme dag som Rudskogen var. Den er registrert som en 328 i Tyskland, der jeg hentet den. - Bäte er en forhandler/merkeverksted... - Alphina kittet var på når jeg kjøpte den, og vet ikke helt om den er ombygd/Alphinakonvertert. Og det var B3 3.0 merker, men det fikk vi fjernet før godkjenning. Står Alphina på innsuget, men vet ikke om det er orginal 2.8 eller Alphina-innsug. - Ferrari-rattet skal bort, noen som har et ratt til salgs? Og som passer litt bedre? Og ja, jeg kjørte på banen. Var jeg eneste jenta eller? -------------------------------------------------------------------------------------- Gratulerer med bil av rett merke og den ble handlet uten påvirkning fra din andre halvdel:-)? Hehe... etter at vi ble sammen for et år siden så har det blitt et dyrt år... først slalom-utstyr til masse penger og nå en BMW... lett påvirkelig? Jeg? Jeg ble litt bitt når jeg kjørte Z3 til Anne på Våler i sep i fjor... var kjempe gøy og den banen fikk jeg til så jævlig... liker ikke Rudskogen like godt... men det er MIN mening... er litt mindre oversiktig... du var ikke der du da? Såg deg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Vegar er student om dagen, og må derfor passe seg for ukontrollert misbruk av økonomiske midler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Hei!!!Dere må ikke mobbe min lille røde juvel... Jeg ser at det er noen kommentarere om bilen min på siden. Jeg dro og hentet den samme dag som Rudskogen var. Den er registrert som en 328 i Tyskland, der jeg hentet den. - Bäte er en forhandler/merkeverksted... - Alphina kittet var på når jeg kjøpte den, og vet ikke helt om den er ombygd/Alphinakonvertert. Og det var B3 3.0 merker, men det fikk vi fjernet før godkjenning. Står Alphina på innsuget, men vet ikke om det er orginal 2.8 eller Alphina-innsug. - Ferrari-rattet skal bort, noen som har et ratt til salgs? Og som passer litt bedre? Og ja, jeg kjørte på banen. Var jeg eneste jenta eller? -------------------------------------------------------------------------------------- Gratulerer med bil av rett merke og den ble handlet uten påvirkning fra din andre halvdel:-)? Hehe... etter at vi ble sammen for et år siden så har det blitt et dyrt år... først slalom-utstyr til masse penger og nå en BMW... lett påvirkelig? Jeg? Jeg ble litt bitt når jeg kjørte Z3 til Anne på Våler i sep i fjor... var kjempe gøy og den banen fikk jeg til så jævlig... liker ikke Rudskogen like godt... men det er MIN mening... er litt mindre oversiktig... du var ikke der du da? Såg deg ikke... At jeg ikke var der var p.g.a en sen forelesning:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå