Lien Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Har nå endelig fått opp den 2-søyla løftebukken, lagt opp strøm og justert riktig. Det som skjedde da jeg prøvde å heise opp bilen var at da jeg kom 10 cm over bakken begynte motorene på bukken å gå meget tungt helt til de stoppet. Er det noen elektro guruer som har peiling på hva som kan være galt? Det er bukk med kuleskrue og reimdrift.
SteffenM2 Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Smørtsikkelig godt opp? Vis den har stått lenge, så ville jeg sendt den til service, og fått testet alt av motorer.. +mye er den registrert for? Altså i tonn.. Har hatt samme problem med en litt eldere en..
Lien Skrevet September 19, 2006 Forfatter Skrevet September 19, 2006 Den har blitt fulgt servicer hvert år siden den var ny i 1999. Sist service var Juni 2005, så det bør ikke være noe problem. Den skal kunne løfte 3 tonn.
SteffenM2 Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Hm.. Da må det være noe som holder den igjen da? Har du prøvd å kjøre den opp uten noe på den? Åssen går den da?
Lien Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 Det er akkurat det som er så rart. Den går helt fint helt til den blir belastet. Akkurat som om det ble drastiske spenninsfall eller noe..
Kjetil Sømme Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Kan det være at noen glideskinner e.l. ligger skjevt under belastning? Ring evt folka som har service/import på det merket og hør med dem. De er ofte behjelpelige selv om du bare er en privatperson på utkikk etter gratis tips.
RenZor Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Veeeeldig lang kabel? Eventuelt for tynn kabel (for lite kvadrat) ?
Kjetil Sømme Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Da skal jo kabelen ble veldig varm da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå