Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

instrumentlysene, høyre baklys, begge bremslys og langlys-framoverposisjon sluttet å fungere. Instrumentlysene kommer avogtil, men aner ikke om bremslysene kommer da. Tydligvis dårlig kontakt en plass, men hvor skal jeg lete? hvilken relè/sikringer/kabler skal jeg se etter og hvor?

Må jo vær bortimot en og en halv trillion kabler å relèr under rattet!!

Setter jeg på tåkelys bak, så kommer bremselysene på(er vell dem samme som tåkelys?) og holder jeg langlysspaken bak så kommer langlysene.

Lysbryterknappen ser ikke ut til å funke tror jeg.

Skrevet

Når det gjeld sikringar: Sjekk absolutt alle...har høyrt dei merkeligaste historiar om sikringar som ikkje har noko med noko å gjere...

Tåkelys og bremselys er nok ikkje samme lampe nei.

Viss du har ein teori om at lysbrytaren er kaputt er det berre å ta ut denne og bytte den eller måle seg fram til om den er i orden eller ikkje...

Skrevet

Hadde problemer med innstrument lysen og bak lysene . ved en tilfeldighet fann jeg en liten motstand som låg på styrestrømmen inn på et av relene somm liger under rattet. vet ikke om det er sånn på din men det er vert et forsøk.

Skrevet

Takk for svar :)

Lysbrytern fungerte nokk, var bare dårlig kontakt til den.

Knappen for tåkelysene har hengt seg oppe, og da lyste det på de to ytterste rødlysene, så jeg dro bare ut kontakten til knappene.

Men bremslys har jeg fremdeles ikke, må vel på skattejakt å finne sikringen til dem. alt er jo bare hultertilbulter under rattet.

Skrevet

Henger meg på den her. Baklysene mine slutta plutselig å fungere. Dette skjedde når jeg dreiv å målte meg til hvorfor bare det ene baklyse lyste.

Tenkte kanskje jeg hadde kortslutta noe med måleinstrumentet, men når jeg bytter sikring smeller alle jeg prøver - uansett motstand, og ja, jeg har koblet av baklysa. noen ideer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...