Dr_S Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Fått knipsa meg også i kampens hete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hvis det er den på bilde nr. 3 i denne tråden dere tenker på, så er det Raymond sin (R Andersen). Han som ble slengt inn i utvidet førermøte og idealsporvisning så uforberedt det går an å bli. Tror ikke den bilen har gått særlig langt.. Var den jeg tenkte på ja. Elsker felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Den røde E30 M3`n er min. Den så jo nesten strøken ut på bildet.. Den passerte 85`km på vei hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Den røde E30 M3`n er min. Den så jo nesten strøken ut på bildet.. Den ser jo strøken ut i virkeligheten å, spør du meg. Synd du ikke kjørte når jeg var der oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Idar T.H Ja, jeg som hadde lovet en tur og greier.. Måtte hjelpe til ved påslippet, så det ble ikke noe kjøring før mot slutten. Vi får ta det igjen en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Ja jeg så du holdt på, så ville ikke mase på deg. Vi får ta det igjen ja. Angra litt på at jeg ikke kom opp tidligere og ble med å kjørte, når jeg sto der oppe å titta. Så neste gang må jeg nok være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hmmm..... ja, e30klubben er nede, men ser gunnar har ordnet bildene. Jeg har vist overbelasta serveren til min host :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hmmm..... ja, e30klubben er nede, men ser gunnar har ordnet bildene.Jeg har vist overbelasta serveren til min host :s Det gikk ufattelig tregt i det galleriet før hele sidene forsvant. Virket nesten som det ikke tålte belastningen på bildetrafikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Joda, det var ikke bildene som var problemet gitt. var et feilkoda log script som belasta alt som heter minne og cpu, men det problemet er løst nå. Hot-link så mye dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hvem eier denne=? http://www.bimmers.no/albums/bimmers_ru ... 4K3532.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hvem eier denne=?http://www.bimmers.no/albums/bimmers_ru ... 4K3532.jpg Brukernavn 'olejørgen'. Det er samme bilen som er her rett før vi sluttet av: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Drømmer om å importere en slik til neste vår, viss ikke jeg finner en i norge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå