Nils Jørgen Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Lurer på om jeg skal lakke vinterfelgene hvite... Supert om noen hadde giddi å modda de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 ikke så lett å lage hvite felger, men jeg gjorde et lite forsøk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Takker så meget! Tror det kan bli tøft jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 noen som vet hvor man kan laste ned photoshop? eller må man kjøpe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Du kan laste ned en 30-dagers trial på www.adobe.com Kjøpe er uaktuelt for deg om du ikke trenger det. Photo Shop CS2 koster tett oppunder 10k Alternativet blir da PS Elements som er en strippa versjon for "mannen i gata" forøvrig en skikkelig dritt versjon om du har brukt den vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Paint Shop Pro er vel eit greit alternativ som ikke koster skjorta. Har ikke prøvd nyeste versjoner, men syns det var ganske greit før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå