Ivanrogov Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 KM: 280k Komplett Servicehefte. Nylakkert 05 18" Sommerfelger (2nye dekk) 16" Vinter Full M3 Styling + Øyelokk Hella Angeleyes (Godkjent) Senket 60/40 (Godkjent) Orginale speil og baklykter følger med. Overhalt motor. Går veldig pent! Ny bensinpumpe. Ny Lambasonde. Åpent Luft filter. Rå Eksos, av enda ukjent merke... Mye slitedeler skiftet. Ny difrensial, bremseklosser. Skipose. Soltak. Elspeil. Ny Sentralås. ENTUSIAST EID I MANGE ÅR. NAF test i sommer viste 0 feil!! Selges av en kompis av meg: Thomas Totland TLF: 47623624 EMAIL: thomastotland@hotmail.com PRIS: 59.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Pen bil. Likte spesielt de to øverste bildene Litt humor i annonsen er viktig. Gleder meg til litt info, og venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Årsmodell? 91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Det er en 91mod ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Litt OT: hadde det vært mulig for deg å høre hva slags senkesett som sitter på? siden det er en 91-mod, så er senkesett sjeldent til disse modellene. Siden det er 60/40 så tipper jeg på at det er AP. Men.. hadde du orket å sjekke for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Skal prøve og finne det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Fin bil, men det er ikke komplett M3-styling uten sidelistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Er det mulig å prute? Fin bil har motor og bil gått 290 000 eller kun bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Korleis er det med rust? Eg er ganske interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Rust er jeg ikke sikker på, men det er MEGET lite. Kan se under bilen i helgen. Etter som han som eier den ikke har mye tid til overs. Den er VELDIG kompakt og fin. Ingen u-lyder. Motor virker MEGET bra. Samme kjør understell. En av de peneste E36ene jeg vet om. Kan ta bilder av det som er av rust i morgen. (om jeg finner noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Kan gå ned til 56k! Skal se over bilen i morgen. Kommer til og legge ut et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Hvor er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bilen står i Nord trøndelag - Steinkjer. Om dere har spm, så er det bare og ringe, han biter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ja, fekk du tatt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har ikke hatt tid enda.. Hva vil du ha bilder av? (Såklart rusta da, men noe annet?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg