mAZE Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 da skal den ikke selges. blir heller påkostet litt Påkostet "litt" faktisk.. Synes nå det er endel jeg da. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 ja ja. litt er jo ett vidt begrep da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 tata. bare så noen får som er int får c på bildene og slipper og lete etter de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 da skal den ikke selges. blir heller påkostet litt Ble nysgjerrig jeg nå... Hva er det som skal gjøres med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Sikkert kompressor-mating. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 det kommer vel opp en tråd på prosjekter snart. har mye deler jeg kan ta bilde av en dag jeg gidder. nå er d jo glatt ute og så bilen er liksom parkert da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 da skal den ikke selges. blir heller påkostet litt Å da venter vi alle i spenning på hva som skjer med 330`en..... å ha bil som hobby ødelegger hele hus budsjette mitt, hehe... e dyrt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Svarte jeg vil ha 330..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 ja det er vel ingen som nekter deg i og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg