Håvard ///M3 Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Det kan og være at en av dørbryterene begynner å bli dårlige. Sjekk de og. Sitter inni bøylen som dørlåsen griper tak i. Siden tråstarter har en 92 mod sitter de ikke på bøylen men inni selve låsemekanismen et sted. De sitter inni bøylen på min -92... Hmm,javel.. Det gjorde det ikke på min.
alkj Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 Har samme problemet på min 91. mod 325i.. Når jeg låser opp på førersiden har den lett for å låse seg igjen, og passasjerdøren foran låses ikke opp i hele tatt, men når jeg låser opp på passasjersiden låses alle dører opp og låses heller ikke igjen.. Merkelige greier...
Arnefles Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Må være det,hadde en slik periodisk feil på min 91-318i også...
Frakk2000 Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg bytta "motor" på sentrallåsen i bagasjelokket. Nå blei det finfint. edit: Den er forresten utrolig lett å bytte, to skruer, og to ledningskontakter inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå