Germanlook Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Tipper det er dette merket som er interessant... http://www.bavauto.com/shop.asp?HC1=0&h ... 2&HCM=325i Gjør som meg.. ble faktisk meget bra!! Jeg finkuttet folie som passet over det blå på emblemet i samme farge som bilen min, altså grått! Har forøvrig gjort det samme til en sort bmw, men da i mattsvart folie.. og på en annen sort bmw i karbonlook!! Ganske enkelt, meget kledelig OG det blå ligger beskyttet under OM man vil ha det igjen senere..
Svensson Skrevet September 22, 2006 Forfatter Skrevet September 22, 2006 hadde ikke tenkt så skarpt rødt, men hadde du kunnet tatt bilde så jeg fikk sett hvordan det såg ut?
antiloop Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Jeg skjønner liksom ikke helt poenget med at det må være rødt jeg da! Virker litt fjortiss...
Svensson Skrevet September 22, 2006 Forfatter Skrevet September 22, 2006 Er jo ikke som om jeg hemmelig går ut om natten å gjør alle andre sine BMW emblemer til rødt og hvit. Er kanskje litt fjortiss, men har lyst til å se hvordan det blir. Det er jo ikke snakk om såååå stor forskjell her da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå