Champ Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 På min BMW 318I touring stasjonsvogn gårt det fint å låse opp bilen med fjernkontrollen som er på nøkkelen , men jeg kan ikke låse den, må fysisk bruke nøkkelen i låsen for å låse. akkurat samme problem med reservenøkkelem , noen som vet hva dette kan være ? Selv har jeg akkurat kjøpt denne bilen og det er min første BMW , og jeg har rett og slett ikke greie på biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Noen som vet hvor styreenheten til sentrallåsen ligger ? bilen er en 98 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 må jo være noen som vet dette av alle dere som er her da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 på disse bilene må nokk nøkkelen omprogrammeres. men hvis du ringer bmw så har di mange prosedyrer på d med nøkler og dører etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hadde nøyaktig samme problem på Z3'en min. Det var Grundmodulen som de kalte den i Tyskland som måtte omprogrammeres hos meg. Dette utførte jeg på BMW i Flensburg. Hos meg lå den lille svarte boksen inni dashbordet på passasjersiden, men aner ikke hvor den er hos deg. De tok boksen ut, og etter en liten stund kom de tilbake med den feilsøkt og omprogrammert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Min er akkurat omvendt...kan låse med fjernkontroll, men må låse opp med nøkkel... Nokon plassar som er nærmare enn Tyskland ein kan få fiksa dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Du kan jo selvsagt fikse det hos BMW forhandlere i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Kan også prøve å koble ifra batteriet i fem min, sånn at systemet blir resetet, gjorde dette på min bil da fjernbetjeningen av sentrallåsen sluttet å virke. Funket som bare det etter frakoblingen.! ... Koster iallefall ingenting å prøve..!! Lykke til.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 hvis du bodde i oslo, kunne jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Nå har jeg fått fiksa min , det tok 5 min og var meget enkelt selv om jeg er elendig med bil og aldri har satt mine ben i en sentrallås Når døra på førersiden ble lukket nådde ikke døre å trykke føleren helt inn slik at bilen faktisk trodde den var åpen , derfor gikk det ikke å låse den med fjernkontrollen. Vridde på mottakeren der døra smelles igjen sli at den trykkes inn når døre lukkes og funker som bare fy nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå