Termy Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Nå har jeg og fått slengt på litt styling på min bmw Har ikke senket den enda, og det er fordi det nærmer seg vinter. Slik, det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Kul! Men, tror det hadde blitt bedre med svart netting, andre felger, og senk selfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Er det bare meg, eller er en en SKIKKELIG nyanseforskjell på de delene du har satt på sammenliknet med originallakken? syntes den er mye mye lysere. Ser det godt på disse: http://bildr.no/view/11895 http://bildr.no/view/11894 Men ja, ellers greit at noen tenker utenfor boksen (ang stylingen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Ble fett det der Dødskul farge, og fint at ikke alle går for M. Bare holde deg på veien i vinter da, for min del blir det av med M fanger og det som er før vinteren kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Tenkt på å lakkere gitterene svarte, jepp! Vet det er litt forskjell, kan ikke skryte på meg at selve bilen er hellakkert nylig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Så godt at det var lakkforskjell ja... Med tanke på resten av bilen er den ikke helt i min gate, men hvis du liker det så kjør på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Fargen var skikkelig pen. Hvilke merke er stylinga? Syns det var stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 den var mindre pen! fin farge iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Smak og behag på fargen, den er skjelden og personlig synes jeg den er fin. Greit å få skille seg litt ut istede for å ha svart og rød som de fleste andre har No offence! Stylingen er ifra LineExtra, og er forholdsvis billig og grei på montering. Litt spesiell er den, men alle kan ikke ha lik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 smak og behag folkens! syns det ble bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Det mangler liksom lister på fangerne. Mener at det definerer bilen bedre, her slutter bare brått og ender i massiv rompe og front. Men synes i og for seg det er bra at ikke alle kjører ren M all the way:) Det gjør vel rundt 70-80% av alle med BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 på den ene sida.. så mangler du jo nyrene, og den stylinga appelerte ikke meg. men, som mange andre sier. du skal ha respect for å ikke følge strømmen litt synd med den farveforskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå