Champ Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Når jeg kommer opp i 3-4 gir og gir litt gass og får litt vibrasjoner får jeg en bankelyd på høyre side bak, denne lyden kommer også hvis jeg kjører i humper som gir vibrasjoner i bilen. Forslagene jeg har fått er : toppakning på støtdemper bak, foring bak eller det staget som går opp til dørken av bilen bak , selv har jeg ikke peiling på bil og dette er min første BMW ever. Jeg tenkte litt med meg selv og lurer da på en ting , hvis det er toppen på støtdemperen bak vil denne kunne lage en slik bankelyd uten at man kjører i en hump, kan den banke bare ved vibrasjonene i bilen ? har dere noen adre løsninger på dette eventuelt?
hagenisse Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Tja. Både topplageret bak samt bærearmsforingen er jo sånt man bytter på E36 omtrent før hver kjøretur..
Champ Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Var på verksted i går , de skifta bærearmsforinger bak på høyre side , alt av ulyder i bilen er borte men det kosta 5500,-
Mr_Sunde Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Koster å kjøre standsmessig Bra du fikk fikkset det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå