CS Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Noen som vet hva som er forskjellen på SMG giringa på e46 325/330 kontra e46 M3? Det jeg har hørt er at SMG kassa til 325/330 er en god del tregere med giringen kontra M3. Er det noen som har prøvd 325/330 med SMGgiringa, fungerer det bra? Noen som vet om disse kassene er holdbare? Tror dere det er noe å satse på å kjøpe en brukt 325/330 med SMG giring, eller er det bedre å kjøpe en med manulet? Det er ikke akkurat flust av disse bilene til salgs i Norge, men man finner en god del i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Noen som vet hva som er forskjellen på SMG giringa på e46 325/330 kontra e46 M3? Det jeg har hørt er at SMG kassa til 325/330 er en god del tregere med giringen kontra M3. Er det noen som har prøvd 325/330 med SMGgiringa, fungerer det bra? Noen som vet om disse kassene er holdbare? Tror dere det er noe å satse på å kjøpe en brukt 325/330 med SMG giring, eller er det bedre å kjøpe en med manulet? Det er ikke akkurat flust av disse bilene til salgs i Norge, men man finner en god del i Tyskland. Er vel bare steptrocnic i 325/330? Altså en automatkasse med sekvensielt girkskift styrt elektronisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 har sett 325(e46) hos bmw forhandler med smg gir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 har sett 325(e46) hos bmw forhandler med smg gir! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=10 Denne f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Det har jeg aldri sett før. Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 har sett 325(e46) hos bmw forhandler med smg gir! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=10 Denne f.eks Ja, det er vel den eneste 325 med SMG som er til salgs nå. Jeg har kun sett på finn.no og autodb.no i Norge Har sett flere av de tidligere, men det kryr akkurat ikke av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 SMG`n på vanlige E46 kan ikke sammenlignes med den som man får på M3`n. Den som kom på M3`n er mye mer avansert og kjappere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Det var det jeg mente også. Er litt skeptisk til SMG kassa på 325/330, hadde det vært samme kassa som stod på M3 hadde jeg ikke vært i tvil, da hadde det blitt med SMG gir. Får prøve en med manull og en med SMG og se hva som faller i smak. Blir vel til at jeg havner på manulet gir tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå