Gå til innhold

SMG giring e46 325/330 kontra M3?

CS
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som er forskjellen på SMG giringa på e46 325/330 kontra e46 M3? Det jeg har hørt er at SMG kassa til 325/330 er en god del tregere med giringen kontra M3.

Er det noen som har prøvd 325/330 med SMGgiringa, fungerer det bra? Noen som vet om disse kassene er holdbare?

Tror dere det er noe å satse på å kjøpe en brukt 325/330 med SMG giring, eller er det bedre å kjøpe en med manulet? Det er ikke akkurat flust av disse bilene til salgs i Norge, men man finner en god del i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som er forskjellen på SMG giringa på e46 325/330 kontra e46 M3? Det jeg har hørt er at SMG kassa til 325/330 er en god del tregere med giringen kontra M3.

Er det noen som har prøvd 325/330 med SMGgiringa, fungerer det bra? Noen som vet om disse kassene er holdbare?

Tror dere det er noe å satse på å kjøpe en brukt 325/330 med SMG giring, eller er det bedre å kjøpe en med manulet? Det er ikke akkurat flust av disse bilene til salgs i Norge, men man finner en god del i Tyskland.

Er vel bare steptrocnic i 325/330? Altså en automatkasse med sekvensielt girkskift styrt elektronisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg mente også. Er litt skeptisk til SMG kassa på 325/330, hadde det vært samme kassa som stod på M3 hadde jeg ikke vært i tvil, da hadde det blitt med SMG gir. Får prøve en med manull og en med SMG og se hva som faller i smak. Blir vel til at jeg havner på manulet gir tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...