rel0ad Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 4 dørs bil ----------- noen som har ett å anbefalle meg? har tenkt på Zeemax sitt, noen som har no bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Bilder av Zeemax sitt finner du her http://www.zeemax.com/7E46WIDEARCH.htm At du har 4 dørs gjør jo jobben litt mer krevende, siden så og si alle widebodykit er laget for coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Som BalleKnalle sier så er de fleste laget for Coupe, men Flossmann har noen kit. Sjekk ut http://www.racingparts-bmw.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 så ingen lager til 4dørs`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Tror du skal lete lenge etter slike kit ja... Men alt kan jo modifiseres, en ser jo 4 dørs E30´er med M3 skjermer, har tilogmed sett en touring. Men såklart koster det sikkert brukbart med $$$ for å tilpasse et ev. kit hvis en ikke kan gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 oki,m men vist jeg kjøper frontspoiler og side skjørt og bakspoiler, så passerd et, er bare bredderne som vi snakker om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Akkurat det vet jeg ikke, men er det store forskjeller mellom sedan og coupe i utgangspunktet vil jeg tro at det ikke passer. Men som sagt alt kan modifiseres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 det er vel ikke så store forskjeller?? er usikker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå