Zaphod Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Hei. Som nevnt i tidligere tråd. så har jeg risting i 520'n min Det finnes ikke risting i selve rattet i det hele tatt men hele bilen noe som tyder på at det kommer fra bakenden. Tevo som jeg kjøpte felgpakken i fra balanserte først felgene 3 ganger før de til slutt ga meg nye bak men enda så har det ikke hjulpet, noe som jeg tror utelukker felgene for godt. Men hva kan det være? Testa litt i går og det virker som det kommer fra høyre bakhjul når jeg nærmer meg 100 så forsvinner det og kommer tilbake like før 120, deretter for og forsvinne igjen. Begynner og bli desperat nå.......HJELP. Takker for alle svar på forhånd
Tommy Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Få bilen opp i lufta, og sjekk alle foringer for slark. Traversforingene bar er en del som ofte ryker på E34
R Andersen Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Du har sjekket om du ikke savner senterringer?
Zaphod Skrevet September 22, 2006 Forfatter Skrevet September 22, 2006 Du har sjekket om du ikke savner senterringer? De på tevo mente ikke det, men skulle det også ikke være fucka framme hvis jeg trengte det?
R Andersen Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Hvis det mangler foran, så ville du garanter merket det! Men det kan jo hende at de har glemt å montere de bak.. Verdt å ta en sjekk hvertfall.
Kai-P. Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Hadde samme problem selv da jeg kjøpte felger brukt av en kar. Monterte hjulene på stedet og på vei hjem så kjentes det ut som hele bilen hadde Parkinson, spesielt fra 90 til 120km/t. Dro til et dekkverksted her i Tønsberg og fikk kjøpt meg senterringer, problem løst..
Zaphod Skrevet September 22, 2006 Forfatter Skrevet September 22, 2006 Hadde samme problem selv da jeg kjøpte felger brukt av en kar. Monterte hjulene på stedet og på vei hjem så kjentes det ut som hele bilen hadde Parkinson, spesielt fra 90 til 120km/t. Dro til et dekkverksted her i Tønsberg og fikk kjøpt meg senterringer, problem løst.. Ok...får prøve senterringer da eventuellt .....Takker for alle svar.
Stonescream Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Kjøpte felger av schmiedmann og neida, senterringer var ikke nødvendig. Satte på å ble som å kjøre vannseng. Hadde følelsen av at alle hjula var løse. fikk satt på senterringer bak. Hadde heldigvis noen som passa og mye av ristingen forsvant. Skifta casterstagene foran og nå er det bare en minimal risting igjen. Kjenner ikke noe i rattet, men ser at armlenene rister litt.
Jan e34 Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Jeg hadde fått hjulene balansert på et BMW merkeverksted. Å fjerne rusten fra navet hvor felgen ligger an kan også hjelpe.
C0bra Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 Jeg vill gjort som nevnt over, fått bilen opp i luften og sjekket det som er av foringer/stag/lager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå