tovik Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Bruker bilen min mye bensin? Er en 1993 320i coupe.. Har ennå ikke klart og komme under 0,9 på mila.. Ligger som regel på litern.. Kjører ca 10mil hver dag til og fra jobb.. Har en venninne me en 320ia sedan, også 93modell.. hun kjører fint ned på 0,8.. En kompis har også en 96 325 (m52) med ess.kompressor, og den kjøres fint ned på 0,7 på mila.. har jo litt mere dreiemoment og rutte med da.. Bare spekulerte på dette tidlig på morgen.. Ett annet spørsmål også.. får og få takluken opp i tilt på min å venninen sin må man trykke 2 ganger på knappen før den er helt oppe, mens på 325'en trykker du bare en gang.. er dette noe som er forskjellig pga årsmodellene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ligger som regel rundt 1L/mil jeg også, men har vært nede i 0,7L/mil på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 1,1 på by kjøring Ca 0,9 - 1 på lett blanding (mest bykjøring) Fra bergen til oslo (der jeg kjørte fint) klarte den 0,75. Men nå har jeg automat og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Har klart å komme ned i 0,7 på langkøyring med min. På vanleg landevegskøyring ligg eg mellom 0,8 og 0,9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå