Deep Dish Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Finnes det finere eller bedre bil enn dette.....!!??? Fy f.. dette er drømme bilen, tror faktisk at jeg ville ha ofret venstre testikkel bare for å ha prøvekjørt den.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Joda, men fronten på hartge sin utgave er utrolig stygg!! selv om det er råskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 likte ikke fronten på den Ligner på Flode som var med Trond Viggo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Kan ikkje sei eg likte fronten... Men ellers ser det bæære lækkert ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Synes den er bedre enn AC Schnitzer fronten, den ser ut som en gullfisk.!! (å da tenker jeg ikke på fargen..) Uansett, ville ha kjørt rundt i en gullfisk når den ser sånn ut.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hva skal man finne på når man har prøvd det meste De er brutale de felga der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Syntes ikke noe om den Hartge 6'ern, derimot AC Schnitzer 6'ern er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Den fronten var STYGG!!! Minner meg litt om denna forden...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Den fronten var STYGG!!! Minner meg litt om denna forden...... hehehehe.... Lien Skrevet: Fre Sep 22, 2006 21:35 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Syntes ikke noe om den Hartge 6'ern, derimot AC Schnitzer 6'ern er rå! Nei, er nok uenig med deg.. Ser du hva jeg mener med gullfisk.!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Syntes ikke noe om den Hartge 6'ern, derimot AC Schnitzer 6'ern er rå! Enig med Lien. AC 6'ern er RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Slenger meg på at Hartge-fronten var ikke sååå bra... Litt for stor grill. Ble litt *wannabe*-monsterfront for min del gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Den der Hartge-fronten har jeg trodd har vært tull helt siden første gang jeg så den, og jeg nekter fortsatt for at de kan mene det der seriøst. At Hartge skal kunne komme opp med noe så hårreisende er bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Mener å ha sett de har en annen front til 6'ern også? Det BØR de hvertfall ha, for den der er grusom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Den syko fronten til hartge er jo ingen ting å diskutere. Butt-ugly.. Hva om de kødder med 5 serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå