Lien Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Dette hørtes tvilsomt ut Skal sveise ferdig i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Da er bilen ferdig. Masse glassfiber sparkel + et par sveisa plater har gjort resultatet helt greit. Nå spørs det bare om den går gjennom SVEISETIPS: Ta ut alt av baggasjerom før du sveiser reservehjulsbrønn ellers risikerer du brann. Etter at jeg sveiset ferdig syntes jeg det knitret fra baggasjerommet, og joda, der lå det to vinterdekk i full flamme. 1 stk ti liters bøtte og to flaue minutter senere forsto jeg hvor ekstremt dumt det var å ikke sjekke det på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Var på etterkontroll i dag, og det gikk ikke som planlagt. Kom ikke gjennom da de hadde slått i filler all sparkelen jeg hadde lagt. Men i morgen kommer jeg med regelverket på bordet, og da har de ikke mye de skal si når jeg legger fram måten rust skal bedømmes på. Dette er nemlig sentralbestemt fra vegvesenet. http://vegveven.vegvesen.no/servlet/Sat ... Mal&c=Page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Slo de i stykker sparkelen? Det skal de jo ikke gjøre! Så lenge bærende konstruksjon er hel så kan de ikke si noe på at du har sparkla høla. For bærende skal ikke være sparklet, men der det ikke er bærende kan de ikke si noe så lenge det ikke er hull. Har tatt mange eu-kontroller selv jeg og har ikke kunnet si noe på sånt, for regelverket sier ikke at det ikke er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 biltilsynet brukte et kubein til å slå med når de sjekka rust på merca mi. fant ikke noe og da jeg lurte på hvorfor han ikke banka med gummihammer som han fyren ved siden av gjorde på en nyere bil fikk jeg til svar: dobbel bunn på disse og tyskimporterte biler liker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg kom med reglene i dag og de ignorerte meg helt. De mente at det de hadde gjort var helt etter reglene selv om jeg viste bilder av noe annet. I tillegg konfronterte jeg dem med at regelverket sier at du ikke skal slå hardt med rusthammer for å sjekke etter hull, men da sa de at de ikke hadde slått hardt (jeg prøvde selv og jeg måtte slå HARDT med skrutrekker og hammer for å komme gjennom). Drar på et annet verksted i morgen, da jeg bare vil få gjennom bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå