Kristov Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Har du bilder av de baklyktene du selger??Mvh Helene Bilder av lykter og lister: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Opp og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Du har vell ikke et termostathus til en m20b25 ? send pm hvis du har? Takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tar den listen til venstre (førersiden) bakskjerm for portoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Tar den listen til venstre (førersiden) bakskjerm for portoen Hehe, du er meg en morsom en. Du får nok kjøpe alle listene eller glemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ingen som trenger bra piggfrie vinterdekk på stålfelg før snøen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei! De stabstagene, passer de touring? Har du noen dempere i god stand?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei! De stabstagene, passer de touring? Har du noen dempere i god stand?? De passer på alle E30'er foruten kanskje ix. Dempere er det dessverre dårlig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 hvor mye vil det koste å sende listene? Den på døren er jo relativ lang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei! De stabstagene, passer de touring? Har du noen dempere i god stand?? De passer på alle E30'er foruten kanskje ix. Dempere er det dessverre dårlig med. Hva skal du har for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hvor mye vil det koste å sende listene? Den på døren er jo relativ lang.. Tipper 117 som for en vanlig norgespakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei! De stabstagene, passer de touring? Har du noen dempere i god stand?? De passer på alle E30'er foruten kanskje ix. Dempere er det dessverre dårlig med. Hva skal du har for de? 300 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Så du hadde 3 dynamoer. Min har tatt kvelden, du har vel ikke en til overs enda? Den passer 320? Drar mot Akershus idag, så da kunne jeg henta en på veien. Ring meg eller send melding da 45665391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Så du hadde 3 dynamoer.Min har tatt kvelden, du har vel ikke en til overs enda? Den passer 320? Drar mot Akershus idag, så da kunne jeg henta en på veien. Ring meg eller send melding da 45665391 Alt som finnes på listen har jeg fortsatt. Så dessverre denne litt for seint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå